Ο Μαξ Φερστάπεν μπορεί να έχει συμβόλαιο με τη Red Bull έως το τέλος του 2028, αλλά η φημολογία για πιθανή αποχώρησή του φούντωσε ξανά στο GP Μ. Βρετανίας. Ο Ολλανδός δέχθηκε σωρεία ερωτήσεων για το μέλλον του και τι σκοπεύει να κάνει από την επόμενη κιόλας σεζόν.

Η Mercedes φαινόταν μέχρι πρότινος ως ο πιθανότερος προορισμός, καθώς ο Τζορτζ Ράσελ δεν έχει ακόμη ανανεώσει το συμβόλαιό του για το 2026. Ωστόσο, στο προσκήνιο παραμένει και η Aston Martin, η οποία διαθέτει τους οικονομικούς πόρους και την φιλοδοξία να διεκδικήσει την υπογραφή του οδηγού της Red Bull Racing.

Η Aston Martin έχει ήδη στις τάξεις της τον Άντριαν Νιούι, έναν εκ των κορυφαίων σχεδιαστών στην ιστορία, ο οποίος εργάζεται αποκλειστικά στο μονοθέσιο του 2026. Η παρουσία του Βρετανού μπορεί να είναι πόλος έλξης για τον Φερστάπεν σύμφωνα με τον Ντέιμον Χιλ.

«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επανενωθεί με τον Άντριαν Νιούι στην Aston Martin. Ήδη χρησιμοποιεί την υβριδική μονάδα ισχύος της Honda, οπότε γνωρίζει τις δυνατότητές της. Νομίζω ότι και η Mercedes εξακολουθεί να τον “γλυκοκοιτάζει”. Ίσως ακόμα και η Ferrari, δεν γνωρίζουμε. Το ποσό που θα ζητήσει Αν και δεσμεύεται ως το 2028, το συμβόλαιο του Φερστάπεν φέρεται να περιλαμβάνει ρήτρα αποχώρησης που μπορεί να ενεργοποιηθεί κατά τη θερινή διακοπή. Οι λεπτομέρειες της ρήτρας δεν είναι επιβεβαιωμένες, αλλά η ύπαρξή της τροφοδοτεί τα σενάρια μετακίνησης.

 
 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ολλανδικό Τύπο δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα περί συμφωνίας με τη Mercedes, ωστόσο το γεγονός πως ο Ράσελ δεν έχει ανανεώσει και ο Κρίστιαν Χόρνερ αποχώρησε από το ρόλο του επικεφαλής στους «ταύρους», αφήνει ανοιχτό ένα κενό για το 2026.

gazzetta.gr