Τηλεοπτικός σταθμός έβαλε μπλερ στον προπονητή της Νότιας Κορέας μετά τον αποκλεισμό από τους «32» του Μουντιάλ!
Σαν εγκληματία αντιμετώπισε τηλεοπτικός σταθμός τον προπονητή της Νότιας Κορέας, Χονγκ Μίουνγκ-Μπο μετά τον αποκλεισμό από τους «32» του Μουντιάλ. Παραιτήθηκε εν μέσω αντιδράσεων.