Νέα επιστολή από ΑΕΛ: «Η εκτελεστική να σταματήσει να παρακολουθεί παθητικά την απαξίωση των θεσμών της»
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Έντονη η διοίκηση της ΑΕΛ με τα πειθαρχικά όργανα της Ομοσπονδίας.
Eπιστολή στην οποία έχει ως θέμα την ανεπάρκεια της πειθαρχικής δικαιοσύνης της ΚΟΠ απέστειλε στην Ομοσπονδία η ΑΕΛ.
Να θυμίσουμε πως είναι η δεύτερη επιστολή που στέλνει αφού προηγήθηκε και πριν λίγες μέρες ακόμη μία, μετά την απόφαση του Αθλητικού Δικαστή για τα όσα συνέβησαν στον τελικό κυπέλλου ανάμεσα σε Απόλλων - Πάφος FC. Καταγγέλει δε πως η ΚΟΠ δεν έκανε κάποια ουσιαστική παρέμβαση.
Η διοίκηση της ΑΕΛ σημειώνει πως γίνεται επιλεκτική εφαρμογή των πειθαρχικών κανονισμών και ζητά από την Εκτελεστική Επιτροπή «να σταματήσει να παρακολουθεί παθητικά την απαξίωση των θεσμών της».
Αναλυτικά:


