McLaren και Ferrari ταχύτερες στην αυγή του 2022

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 24.2.2022
McLaren και Ferrari ταχύτερες στην αυγή του 2022

Η McLaren και η Ferrari -μαζί με τους εντυπωσιακούς πλευρικούς αεραγωγούς της Red Bull RB18- έκλεψαν τις εντυπώσεις κατά την εναρκτήρια ημέρα των χειμερινών δοκιμών της Formula 1 για τη σεζόν του 2022, στην ισπανική πίστα της Βαρκελώνης.



Το πρώτο πρωί στο Μονμελό ταχύτερος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari F1-75, σημειώνοντας χρόνο 1:20.165 - πριν δώσει τη θέση του στον Κάρλος Σάινθ το απόγευμα. Ο Ισπανός σύντομα πλησίασε τον Μονεγάσκο στα δυόμισι δέκατα με τη μέση γόμα (C3) και η Scuderia κυριαρχούσα σχεδόν μέχρι το τέλος.



Η McLaren στην ισπανική πίστα της Βαρκελώνης

Όμως, την τελευταία ώρα των δοκιμών ο Λάντο Νόρις έβαλε τη μαλακή γόμα (C4) στις τέσσερις γωνίες της McLaren MCL35 και κατέβασε τον πρώτο χρόνο στο 1:19.951, και έπειτα στο 1:19.568 με ένα δεύτερο φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών - κλέβοντας έτσι την πρωτοπορία στο φινάλε.






Η πρωταθλήτρια Mercedes ήταν πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τη McLaren, με τον Τζορτζ Ράσελ ενάμισι δέκατο ταχύτερο από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο τελευταίος έχασε αρκετό χρόνο στο γκαράζ την τελευταία ώρα των δοκιμών, όσο η ομάδα έκανε τροποποιήσεις στην εμπρός ανάρτηση για να διορθώσεις τις αναπηδήσεις της στην κεντρική ευθεία.



Η Mercedes στην ισπανική πίστα της Βαρκελώνης

Ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν δεν ασχολήθηκε σχεδόν καθόλου με την απόλυτη ταχύτητα. Αντ' αυτής, επεδίωξε και πέτυχε να συμπληρώσει τα χιλιόμετρα δύο κανονικών αγώνων, δηλαδή συνολικά 147 γύρους, για να συλλέξει πολύτιμα δεδομένα για την καινούρια RB18. Κι αυτό παρότι είχε ένα από τα ελάχιστα απρόοπτα της ημέρας, μια μικρή έξοδο από την πίστα που όμως δεν τον άφησε κολλημένο στην αμμοπαγίδα.

Μόνο η Ferrari ξεπέρασε -κατά έξι γύρους- την απόσταση που συμπλήρωσε ο Φερστάπεν, καθώς όλα τα μονοθέσια (με τριπλάσιο αριθμό γύρων, τα περισσότερα) επέδειξαν εντυπωσιακή αξιοπιστία - δεδομένης της νεότητάς τους.
Η Ferrari στην ισπανική πίστα της Βαρκελώνης

Εν πολλοίς αυτό είναι λογικό δεδομένου ότι οι κινητήρες παραμένουν ίδιοι από πέρσι, αλλά ακόμα κι η Alpine έκανε τριψήφιους γύρους με την ολοκαίνουριά της μονάδα ισχύος της Renault -που υιοθέτησε για πρώτη φορά το split turbo- στην πλάτη του Φερνάντο Αλόνσο.


Ο Ισπανός έκανε 127 γύρους, όσους και οι δύο οδηγοί της Mercedes με τη νέα W13, η Williams έφτασε τους 132, και οι μόνες που έμειναν χαμηλά στην απαρίθμηση γύρων ήταν οι Haas και Alfa Romeo. Και οι δύο ομάδες αντιμετώπισαν προβλήματα με το δάπεδο των VF-22 και C42, με αποτέλεσμα να κάνουν μόνο 43 και 32 γύρους αντίστοιχα.


Μετά την απρόσμενα απροβλημάτιστη πρώτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών της Formula 1, τα μονοθέσια θα μπουν ξανά στην πίστα της Βαρκελώνης στις 10:00 το πρωί της Πέμπτης (24/2). Το πρώτο φετινό τριήμερο δοκιμών θα κλείσει την Παρασκευή το απόγευμα, και το δεύτερο θα διεξαχθεί στις 10-12 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.



Δοκιμές Βαρκελώνης - Ημέρα 1


1. Νόρις (McLaren) 1:19.568


2. Λεκλέρ (Ferrari) +0.597


3. Σάινθ (Ferrari) ) +0.848


4. Ράσελ (Mercedes) +1.216


5. Χάμιλτον (Mercedes) +1.361


6. Φέτελ (Aston Martin) +1.708


7. Τσουνόντα (AlphaTauri) +2.070


8. Αλόνσο (Alpine) +2.178


9. Φερστάπεν (Red Bull) +2.678


10. Μπότας (Alfa Romeo) +3.004


11. Άλμπον (Williams) +3.192


12. Σουμάχερ (Haas) +3.358


13. Λατίφι (Williams) +3.759


14. Στρολ (Aston Martin) +3.811


15. Μαζέπιν (Haas) +4.937


16. Κούμπιτσα (Alfa Romeo) +6.341

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Η επιθυμία του Ράσελ για το μονοθέσιο της Mercedes του 2023

Formula 1: Η επιθυμία του Ράσελ για το μονοθέσιο της Mercedes του 2023

Formula 1: Η επιθυμία του Ράσελ για το μονοθέσιο της Mercedes του 2023

Formula 1: Στο Ζάντβουρτ το ολλανδικό Grand Prix μέχρι το 2025

Formula 1: Στο Ζάντβουρτ το ολλανδικό Grand Prix μέχρι το 2025

Formula 1: Στο Ζάντβουρτ το ολλανδικό Grand Prix μέχρι το 2025

Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028