Ετοιμάζει Γιοβάνοβιτς, και όχι μόνο

ΠΟΛΥΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

Δημοσιευτηκε:

Ετοιμάζει Γιοβάνοβιτς, και όχι μόνο

Αποφάσισαν οριστικά να δώσουν την ευκαιρία στον Αλεξάνταρ Γιοβάνοβιτς οι τεχνικοί υπεύθυνοι του Απόλλωνα να κάνει επίσημο ντεμπούτο στο αυριανό παιχνίδι με την ΕΝΠ στη Λεμεσό. Ο Γιάννης Πετράκης τον είχε στην πλευρά των βασικών στο χθεσινό οικογενειακό δίτερμα στο Κολόσσι.

Τα άλλα νέα πρόσωπα της ενδεκάδας θα είναι ο Βασιλείου (δεν είναι έτοιμος 100% ο Γκεριέ, αλλά θα είναι στην αποστολή και πάλι) σε ρόλο αριστερού μπακ, ο Χάμπος ως σέντερ μπακ, οι Σακέτι και Ντένιτς στη μεσαία γραμμή, ο Νταμπό ως φουνταριστός ενώ και ο Παπουνασβίλι θα καλύψει μία θέση ακραίου επιθετικού μιας και ο Γιαννιώτας αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον προσαγωγό στην αναμέτρηση με την ΑΕΛ.

Οι μόνοι που θα… επιβιώσουν σίγουρα στην ενδεκάδα σε σχέση με το ντέρμπι της περασμένης εβδομάδας με την ΑΕΛ είναι οι Πέδρο, Ρομπέρζ, Μπίσεσβαρ και Πίττας. Εκτός πλάνων θα είναι οι τιμωρημένοι Γιούστε, Μαλεκκίδης, Ντιγκινί και ο ανέτοιμος Κατελάρης.

Εντολή προέδρου

Ούτε χθες μίλησε σε κάποια ραδιοφωνική εκπομπή ο εκπρόσωπος Τύπου των κυανολεύκων Φανούρης Κωνσταντίνου. Προφανώς, έλαβε εντολή από τον πρόεδρο Νίκο Κίρζη να μην προβαίνει σε δηλώσεις μέχρι νεωτέρας. Οι πληροφορίες περί πιθανής αποδέσμευσης του Γιάννη Πετράκη, ακόμα κι αν νικήσουν την ΕΝΠ, δεν επιβεβαιώνονται.

Πρόβλημα το οδικό δίκτυο

Προχθές έγινε συνάντηση στα γραφεία της εταιρείας Απόλλων Ποδόσφαιρο (Δημόσια) των προέδρων των τριών ομάδων της Λεμεσού με θέμα συζήτησης το πώς προχωρούν τα έργα ανέγερσης του καινούργιου ποδοσφαιρικού «σπιτιού» της πόλης στο Κολόσσι.  Βάσει της ενημέρωσης που λαμβάνουν από την κατασκευάστρια εταιρεία, τα έργα βρίσκονται εντός του χρονοδιαγράμματος. Φαίνεται ότι η εταιρεία θα καταφέρει να παραδώσει το μεγαλεπήβολο έργο τον Μάιο του 2022.

Το μοναδικό ζήτημα στο οποίο φαίνεται να υπάρχει καθυστέρηση είναι το οδικό δίκτυο. Βασικά θα ασκήσουν πιέσεις προς την κυβέρνηση για να αρχίσουν σύντομα τα έργα για πιο εύκολη πρόσβαση των θεατών στους χώρους στάθμευσης του γηπέδου. Πριν από δύο και πλέον δεκαετίες, όταν χτίστηκε το ΓΣΠ, στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, είχαν παρουσιαστεί φοβερά προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης στην περιοχή όταν διεξάγονταν αγώνες με μεγάλη προσέλευση θεατών. Στην πορεία έγιναν αλλαγές στο οδικό δίκτυο και η κατάσταση ομαλοποιήθηκε.