Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Δημοσιεύθηκε 30.11.2022
Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes
Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, προειδοποιεί την ομάδα του πως δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα που έπεσαν άλλες ομάδες που κυριαρχούσαν στην F1.

H Mercedes-ΑMG επέστρεψε ως κατασκευαστής στη Formula 1 το 2010 και το 2014 κατέκτησε τα πρωταθληματα οδηγών και κατασκευαστών. Έπειτα, πραγματοποίησε ένα τρομερό σερί, το καλύτερο στην ιστορία του σπορ, που σταμάτησε στο 2021 με την κατάκτηση του όγδοου πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Το 2022 η γερμανική ομάδα ξεκίνησε με ένα πολύ άσχημο τρόπο τη σεζόν, καθώς η W13 δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Ως αποτέλεσμα, είχε τη χειρότερη χρονιά της στη Formula 1. Ωστόσο, άπαντες στο γερμανικό εργοστάσιο είναι υπερήφανοι που κατάφεραν να βελτιώσουν το μονοθέσιο και να κατακτήσουν μία νίκη στον προτελευταίο αγώνα της σεζόν.

Στο πλαίσιο του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, ρωτήθηκε για το αν ήρθε το τέλος της κυριαρχίας της ομάδας του: «Είδαμε πως στη Ferrari η διοίκηση και ο οδηγός κλειδί που έφεραν τις επιτυχίες αποχώρησαν και όλα άλλαξαν από το 2006. Η κυριαρχία της Red Bull τελείωσε με την αλλαγή στους κανονισμούς κινητήρων και σε άλλους θεμελιώδεις τομείς. Πρέπει να κοιτάξουμε αυτά που έγιναν στο παρελθόν και να προσέξουμε. Η φετινή σεζόν πέρασε με γοργούς ρυθμούς και δεν πρέπει να συμβεί κάτι ανάλογο και την επόμενη χρονιά».

Το 2023 θα είναι η πρώτη χρονιά μετά το 2014 όπου η Mercedes-AMG δεν θα ξεκινήσει ως πρωταθλήτρια. Ο Βολφ ρωτήθηκε αν φοβάται πως η κυριαρχία της Mercedes έχει φτάσει στο τέλος της.

«Ο φόβος δεν υπάρχει για εμένα στη Formula 1. Είναι ένα πολύ μεγάλο και έντονο συναίσθημα. Χάσαμε μήνες στην εξέλιξη του μονοθεσίου διότι έπρεπε να λύσουμε το πρόβλημα του porpoising. Χάσαμε συνολικά έξι μήνες μέχρι να βελτιώσουμε την απόδοση του μονοθεσίου μας και θα είναι τρομερά δύσκολο να πιάσουμε τις Ferrari και Red Bull. Ξεκινήσαμε έναν αγώνα σπριντ 100 μέτρων, 10 μέτρα πίσω από τους άλλους και πρέπει απλά να τρέξουμε πιο γρήγορα. Ο οργανισμός μας έχει όλα όσα χρειάζεται για να το κάνει αυτό», πρόσθεσε ο Αυστριακός.

Το μόνο σίγουρο είναι πως κατά τη διάρκεια του χειμώνα, η Mercedes θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο ώστε να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1. Το πλεονέκτημα που έχει έναντι των Ferrari και Red Bull Racing είναι ο επιπλέον χρόνος στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD.

gazzeta.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία

Audi: Αγόρασε μερίδιο της Sauber και μπαίνει στη Formula 1

Audi: Αγόρασε μερίδιο της Sauber και μπαίνει στη Formula 1

Audi: Αγόρασε μερίδιο της Sauber και μπαίνει στη Formula 1