Formula 1, GP Ουγγαρίας: O Λεκλέρ ταχύτερος από τον Νόρις στις δεύτερες δοκιμές της Βουδαπέστης

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 29.7.2022
Formula 1, GP Ουγγαρίας: O Λεκλέρ ταχύτερος από τον Νόρις στις δεύτερες δοκιμές της Βουδαπέστης
Ο Σαρλ Λεκλέρ επιβεβαίωσε και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας την ταχύτητα της Ferrari F1-75, καθώς ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Λάντο Νόρις της McLaren και δυόμισι από τους Κάρλος Σάινθ και Μαξ Φερστάπεν.

Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν επικεφαλής στο πρώτο ημίωρο των δεύτερων δοκιμών στο Hungaroring με τη μέση γόμα, καθώς οι ομάδες επικεντρώνονταν στη συλλογή δεδομένων με αυτά τα ελαστικά ενόψει του αγώνα.

Οι πρώτοι χρόνοι με αυτά τα ελαστικά εναλλάσσονταν μεταξύ των Λεκλέρ, Σάινθ και Φερστάπεν, ώσπου ο πρώτος τον σταμάτησε στο 1:81.911 - μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Σάινθ και επτάμισι δέκατα από τον Φερστάπεν. Στη διάρκεια των συστοιχιών γύρων του, ο Λεκλέρ ανέφερε και ένα πρόβλημα μετάδοσης της ροπής του ιταλικού κινητήρα, το οποίο τον οδήγησε στα πιτς για να το διερευνήσει η ομάδα.

Και όταν έγινε η μετάβαση στη μαλακή γόμα για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, ο 24χρονος παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων με ταχύτερο γύρο στο 1:18.445 - χρόνος που ήταν περίπου τρία δέκατα ταχύτερος από του Κάρλος Σάινθ στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, δύο ώρες νωρίτερα.

Η τελευταία προσπάθεια του Σάινθ με τη μαλακή γόμα χάλασε από το κυκλοφοριακό και συγκεκριμένα από τη Williams του Νίκολας Λατίφι, για τον οποίο ο Ισπανός επεφύλασσε όχι ιδιαίτερα κολακευτικούς χαρακτηρισμούς. Μισό δέκατο πίσω από τον 27χρονο της Ferrari ακολούθησε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18.

Πάνω τους, όμως, βρέθηκε ο Λάντο Νόρις, που με το δεύτερο χρόνο επιβεβαίωσε τόσο την πρόοδο της McLaren, όσο και το πόσο ταιριάζει η κλειστή και αργή πίστα στην MCL36. Το ίδιο έκανε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον 5ο χρόνο, καθώς η ομάδα του Ουόκινγκ ηγήθηκε σήμερα της μάχης των ομάδων μέσης δυναμικής.

Στην ίδια μάχη, οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον φάνηκαν να πασχίζουν με τις ρυθμίσεις της Mercedes W13, που εμφάνιζε ιδιαίτερη αστάθεια, ελλιπή πρόσφυση και ακόμα και θέματα με την κατανομή της πέδησης - που προκαλούσαν μέχρι και μπλοκαρίσματα των πίσω τροχών. Και με τη μέση γόμα ο Χάμιλτον ήταν 1,9 δευτερόλεπτα μακριά από τον Λεκλέρ.

Ως αποτέλεσμα, με την 8η και 11η θέση -σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή- οι Ράσελ και Χάμιλτον αντίστοιχα βρέθηκαν πίσω από τους δύο πρωταθλητές της Alpine και της Aston Martin, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ, που έγραψαν τον 6ο και 7ο χρόνο.

Εξίμισι δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν, με την έτερη RB18 ο Σέρτζιο Πέρεζ έμεινε με τον 9ο χρόνο, και τη δεκάδα έκλεισε ο Βάλτερι Μπότας - που επέστρεψε στο κόκπιτ της Alfa Romeo C42 μετά την αντικατάστασή του ξανά από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην πρώτη περίοδο.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί σε αυτή τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών είχαν συχνές μικροεξόδους και υπερβάσεις των ορίων της πίστας, αλλά το μόνο έντονο συμβάν ήταν ένα τετ-α-κε του Άλεξ Άλμπον της Williams.

4283590583442513 f1

Πηγή: SPORT24

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν