Ο κανονισμός που αλλάζει τη μορφή των αγώνων της Formula 1

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 21.2.2022
Ο κανονισμός που αλλάζει τη μορφή των αγώνων της Formula 1
Η Formula 1 έκανε μία αλλαγή κανονισμού στις κατατακτήριες δοκιμές που θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στους αγώνες.

Το 2007 υιοθετήθηκε στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ για πρώτη φορά η χρήση δύο διαφορετικών γομών ελαστικών κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Από το 2016 οι ομάδες είχαν τρεις διαφορετικές γόμες στη διάθεσή τους, όμως υποχρεωτικά έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τις δύο.


Από το 2010 έγινε υποχρεωτικός κανονισμός όπου οι 10 πρώτοι των κατατακτήριων δοκιμών να εκκινούν τον αγώνα με τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν το Σάββατο στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών. Το 2014 ο κανονισμός τροποποιήθηκε και οι 10 πρώτοι ξεκινούσαν με τα ελαστικά με τα οποία έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2.


Για το 2022 όμως τα πράγματα αλλάζουν. Το ανανεωμένο Άρθρο 30.5 (L) των Αγωνιστικών Κανονισμών δεν εμπεριέχει το συγκεκριμένο κανονισμό. Αυτό σημαίνει πως όλοι οι οδηγοί θα εκκινούν τους αγώνες από φέτος με όποια γόμα ελαστικών προτιμούν. Αυτό θα μας χαρίσει πληθώρα στρατηγικών, ειδικά στους πρώτους αγώνες, στους οποίους οι ομάδες κινούνται ουσιαστικά «στα τυφλά» με τα μονοθέσια νέας γενιάς. Επιπλέον, δίνει την ευκαιρία για πειραματισμούς ανάμεσα στις ομάδες και κάνει πιο απρόβλεπτα τα Grand Prix.


H Pirelli και το 2022 θα προμηθεύει τις ομάδες με τρεις διαφορετικές γόμες ελαστικών ανά αγώνα, από τις 5 συνολικά της γκάμας της. Επιπλέον, όπως συμβαίνει τα τελευταία δύο χρόνια, θα επιλέγει η ίδια τα σετ ελαστικών που θα είναι διαθέσιμα σε κάθε Grand Prix. Το τελευταίο έρχεται μάλιστα μετά από σχετική επιθυμία των ίδιων των ομάδων.


Η νέα εποχή της Formula 1 ξεκινάει ανεπίσημα αυτή την εβδομάδα με το πρώτο τεστ χειμερινών δοκιμών στη Βαρκελώνη, το τριήμερο 23-25 Φεβρουαρίου. Ο πρώτος αγώνας του 2022 είναι προγραμματισμένος για τις 18-20 Μαρτίου.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes