Χρήμα - μυαλό, ποδόσφαιρο…
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δημοσιευτηκε:

Βλέποντας τελευταία κάποιους από τους ευρωπαϊκούς αγώνες που με ενδιαφέρουν, επιβεβαίωσα πλήρως την άποψή μου ότι με τις τελευταίες αποφάσεις της UEFA για τα εκτός έδρας γκολ, ο παράγοντας έδρα αρχίζει να χάνει σημαντικό έδαφος. Πάνω-κάτω, πλέον όλες οι έδρες είναι οι ίδιες και φαίνεται από τα αποτελέσματα.
Θα έλεγα ότι στη νέα εποχή του ποδοσφαίρου όπου υπάρχουν και οι αγνώστου ταυτότητας επενδυτές (δεν ισχύει σε όλες τις χώρες), πολύ περισσότερο για να φτιάξεις μία καλή ομάδα, παίζει ρόλο το χρήμα και το μυαλό, όχι η πυκνότητα των οπαδών. Όταν το μυαλό και το χρήμα συνδυαστούν κατάλληλα, τότε μία κακή ή μέτρια ομάδα μέσα σε διάστημα ενός μόνο χρόνου μπορεί να μετατραπεί σε πρωταγωνίστρια, σε σημείο που και να διεκδικεί και τίτλους ακόμα. Κι ας μην έχει πολλούς οπαδούς. Αυτοί θα αυξηθούν με τα χρόνια κι εφόσον υπάρχουν συνεχόμενες πρωταγωνιστικές σεζόν.
Να δώσουμε τώρα κι ένα παράδειγμα γι' αυτά που γράφω, τον Άρη Λεμεσού. Τι ήταν; Μία συμπαθής ομάδα-ασανσέρ, μεταξύ Α΄ και Β΄ Κατηγορίας. Ξαφνικά, εμφανίστηκε ο επενδυτής, έριξε χρήμα, όπως φάνηκε επέλεξε και σωστούς συνεργάτες και η μηχανή πηρε μπρος. Από την πρώτη χρόνια, η «Ελαφρά Ταξιαρχία» έγινε πρωταγωνίστρια κερδίζοντας την έξοδό της στην Ευρώπη. Κι αν είχε και την ευρωπαϊκή εμπειρία τώρα θα διεκδικούσε και είσοδο στους ομίλους.
Αυτό είναι το ποδόσφαιρο σήμερα, γι΄ αυτό και το άθλημα, παγκόσμια, επιβραβεύει τα δυνατά μυαλά, είτε αυτά τα έχουν προπονητές, είτε τεχνικοί διευθυντές, είτε οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου…