Πλησιάζει η ώρα της αλήθειας
Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκινούν στη Βαρκελώνη οι εξαήμερες δοκιμές και θα αρχίσουμε να έχουμε μία πρώτη εικόνα της δυναμικότητας των ομάδων. Ο Ματία Μπινότο ήταν υποχρεωμένος να αντικρούει πέρυσι συνεχώς τις κατηγορίες των Mercedes και Red Bull, ότι η Ferrari χρησιμοποιούσε αθέμιτες μεθόδους για την αύξηση ισχύος των κινητήρων της. Ο πενηντάχρονος δήλωσε για το συγκεκριμένο θέμα τα εξής: «Ελπίζω να ξεπεράσαμε πλέον αυτές τις φλυαρίες. Τώρα μετρά μόνον το νέο αυτοκίνητο. Ίσως να μη δείχνει πολύ διαφορετικό από εκείνο του 2019, όμως όλη η κατασκευή είναι νέα. Προσπαθήσαμε να «πακετάρουμε» τον κινητήρα και το σαζμάν τόσο μαζεμένα όσο γινόταν».
Πάει για τίτλο ο Λεκλέρ
Ο Φέτελ έδειξε από την πλευρά του πολύ ικανοποιημένος με τις αλλαγές στο πολύ λεπτότερο πίσω μέρος, το οποίο του οποίου προκαλέσει και τα περισσότερα προβλήματα πέρυσι. O Γερμανός δήλωσε ενθουσιασμένος, ότι «είναι ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Αγαπώ το ιταλικό φαγητό, τους ανθρώπους και το πάθος της Ferrari. Ωστόσο χρειάζεται υπομονή».
Θα καταφέρει να διαψεύσει εφέτος ο Φέτελ τους επικριτές του και θα επιστρέψει στις νίκες και στις επιτυχίες ή θα υποχρεωθεί να υποκλιθεί στην ανωτερότητα του Σαρλ Λεκλέρ, όπως πιστεύουν πολλοί ειδικοί της Formula 1; Ο νεαρός Μονεγάσκος νίκησε τον Γερμανό πέρυσι με σκορ 264 – 240 βαθμούς, ενώ βρέθηκε τέταρτος και μπροστά από τον Φέτελ στο τέλος του πρωταθλήματος. Ο Λεκλέρ ήταν απολύτως ξεκάθαρος στις δηλώσεις του κατά την παρουσίαση της νέας Ferrari, όπου τόνισε τα εξής: «Οι στόχοι μου είναι τώρα υψηλότεροι. Γνωρίζω την ομάδα ολοένα καλύτερα. Όποιος με ξέρει, γνωρίζει ότι στόχος μου παραμένει πάντα μόνον ο παγκόσμιος τίτλος».
Θα τα χιλιάσει εφέτος η Ferrari
Το εφετινό αυτοκίνητο της Scuderia αποτελεί το 66ο μονοθέσιο της ιταλικής μάρκας στη Formula 1, ενώ πήρε το όνομα SF1000 επειδή θα συμπληρώσει εφέτος η Ferrari τα 1.000 Γκραν Πρι. Ο απολογισμός είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος η Scuderia σε 991 αγώνες της Formula 1 και έχει νικήσει στους 238. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrari, Λουίς Καμιλέρι, «τα συναισθήματα, η τεχνολογία, η πίστη στη μάρκα και οι άνθρωποι στην πίστα και στα εργοστάσια οφείλουν να συμβάλλουν, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας». Ο Καμιλέρι απέφυγε να μιλήσει για τίτλο, όμως αποτελεί κοινό μυστικό ότι πρόκειται για τον κρυφό πόθο όλων των φανατικών οπαδών της Ferrari.
Πηγή: gazzetta.gr