«Πρίγκιπας» του Μονακό ο Λάντο Νόρις

Δημοσιευτηκε:

«Πρίγκιπας» του Μονακό ο Λάντο Νόρις

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό την Κυριακή, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

 

Η βαθμολογούμενη δεκάδα για το γκραν πρι του Μονακό και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών:

 1. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren)          1 ώρα 40:33.843

 2. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari)                    +   3.131

 3. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren)                +   3.658

 4. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull)                +  20.572

 5. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Ferrari)            +  51.387

 6. Ισάκ Ατζάρ (Γαλλία/Racing Bulls)                 + 1 γύρος

 7. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams)             + 1 γύρος

 8. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Ferrari)                   + 1 γύρος

 9. Λίαμ Λόσον (Νέα Ζηλανδία/Red Bull)               + 1 γύρος

10. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Williams)         + 1 γύρος

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

 1. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren)          161 βαθμοί

 2. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren)          158

 3. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull)          136

 4. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes)         99

 5. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari)               79

 6. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Ferrari)       63

 7. Αντρέα Κίμι Αντονέλι (Ιταλία/Mercedes)      48

 8. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams)        42

 9. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Haas)                 20

10. Ιζάκ Ατζάρ (Γαλλία/Racing Bulls)            15

11. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin)           14

12. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Williams)    12

13. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/Red Bull)         10

14. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/Alpine)                  7

15. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Sauber)         6

16. Όλιβερ Μπέρμαν (Μ. Βρετανία/Haas)            6

17. Λίαμ Λόσον (Νέα Ζηλανδία/Racing Bulls)       4

18. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin)       0

19. Τζακ Ντούχαν (Αυστραλία/Alpine)              0

20. Γκάμπριελ Μπορτολέτο (Βραζιλία/Sauber)       0

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

 1. McLaren-Mercedes          319 βαθμοί

 2. Mercedes                  147

 3. Red Bull-Honda RBPT       143

 4. Ferrari                   142

 5. Williams-Mercedes          54

 6. Haas-Ferrari               26

 7. Racing Bulls-Honda RBPT    22

 8. Aston Martin-Mercedes      14

 9. Alpine-Renault              7

10. Sauber-Ferrari              6

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.