Ο Πέρεζ ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές του Μπακού

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 10.6.2022
Ο Πέρεζ ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές του Μπακού

Στο ζεστό και ηλιόλουστο Μπακού ο Σέρτζιο Πέρεζ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές που άνοιξαν το 8ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1, το GP του Αζερμπαϊτζάν - ένα χρόνο μετά την πρώτη νίκη της καριέρας του με τη Red Bull Racing στο ίδιο σιρκουί.


Ο Μεξικανός σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:45.476 και ήταν 0,127 και 0,334 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ταχύτερος από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari, και από τον ομόλογό του στην RBR Μαξ Φερστάπεν αντίστοιχα. Οι δύο διεκδικητές του τίτλου φάνηκαν να μην είναι και ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις ρυθμίσεις των F1-75 και RB18, που θα προσπαθήσουν να βελτιώσουν για τις δεύτερες δοκιμές που που ξεκινούν στις 17:00 (ώρα Ελλάδας).


Πίσω από τον τέταρτο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, στα τελευταία λεπτά ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να ανελιχθεί στην 5η θέση των χρόνων – και εμπρός από τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, που αυτή τη φορά ήταν (κατά 38 χιλιοστά του δευτερολέπτου) ταχύτερος του ομολόγου του στη Mercedes Τζορτζ Ράσελ.




Πάντως, στους δρόμους της αζέρικης πρωτεύουσας, πάνω από ένα δευτερόλεπτο χωρίζει τις δύο κορυφαίες ομάδες RBR και Ferrari, από τις υπόλοιπες. Όλες, ωστόσο, αντιμετώπισαν σε αυτές τις πρώτες δοκιμές τα μεγάλα προβλήματα του ανέμου και της σκονισμένης επιφάνειας των δρόμων, καθώς και των αναπηδήσεων (porpoising) στις μεγάλες ευθείες του σιρκουί.


Οι αναπηδήσεις ειδικά της Mercedes W13 -ανέκαθεν προβληματικής σε αυτόν τον τομέα- ήταν τέτοιες που ο Χάμιλτον πάτησε τη γραμμή της εξόδου των πιτς, λέγοντας στη ραδιοεπικοινωνία ότι «έχει τόσες αναταράξεις που δεν μπορούσα καν να δω τη γραμμή!».


Την ίδια στιγμή, ο Φερστάπεν ενέφρασε τον προβληματισμό του για τις επιπτώσεις του ανέμου στις ρυθμίσεις της RB18. Η πίσω πτέρυγα του μονοθεσίου του Μίλτον Κινς, επιπλέον, φάνηκε να έχει τόση ελαστικότητα στις ευθείες που προκάλεσε το ενδιαφέρον της Ferrari και γέννησε φήμες σχετικά με τη νομιμότητά της.


Ανάμεσα στις δύο Mercedes μπήκε -στην 7η θέση- ο Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri, πάνω από ένα δέκατο ταχύτερος του ομολόγου του και 9ου Πιέρ Γκασλί. Τη δεκάδα έκλεισε ο Εστεμπάν Οκόν, με την έτερη Alpine. Έτσι, οι Alpine, Mercedes, Alpha Tauri δείχνουν να ηγούνται, προς το παρόν, της μάχης των ομάδων μέσης δυναμικής.


Προβλήματα, τέλος, αντιμετώπισε η Haas με το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ (μια διαρροή υγρού για την οποία αυτή τη φορά δεν έφταιγε ο Γερμανός), αλλά και η Williams με τη νέα μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του Νίκολας Λατίφι.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Κλείδωσαν τα έξι σπριντ της F1 για το 2023

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028

Ο Φερστάπεν επανέλαβε ότι μπορεί να φύγει από τη F1 το 2028

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί