Ταχύτερος ο Φερστάπεν την τελευταία μέρα των δοκιμών στο Μπαχρέιν

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 12.3.2022
Ταχύτερος ο Φερστάπεν την τελευταία μέρα των δοκιμών στο Μπαχρέιν
Σε μια σειρά από γρήγορους γύρους με τις μαλακές γόμες από την πλειοψηφία των ομάδων στο τέλος, ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18 πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του τριήμερου στο Μπαχρέιν, στην αυλαία των χειμερινών δοκιμών του 2022.

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18 πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του τριήμερου στο Μπαχρέιν, στην αυλαία των χειμερινών δοκιμών του 2022. Ο Ολλανδός πέτυχε τον ταχύτερό του γύρο με τη μαλακότερη από όλες τις γόμες (C5), και τον ακολούθησαν στα 7 δέκατα και στο 1 δευτερόλεπτο οι Σαρλ Λεκλέρ και Φερνάντο Αλόνσο, με τις Ferrari F1-75 και Alpine A522 αντίστοιχα - αλλά ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός έκαναν τον πιο γρήγορο γύρο τους με τη λίγο σκληρότερη -και λίγο πιο αργή- γόμα C4.


Η πρώτη Mercedes, με τον Τζορτζ Ράσελ, έκανε τον τέταρτο χρόνο, 61 χιλιοστά πίσω από τον Αλόνσο και 1,039'' πίσω από τον Φερστάπεν - παρότι ο Βρετανός επίσης σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του με τη C5. Ο Λιούις Χάμιλτον περιορίστηκε σε συλλογή δεδομένων και άλλες προτεραιότητες, και τελείωσε τη μέρα στην ασυνήθιστη προτελευταία θέση, 4,5 δευτ. μακριά.


Η Mercedes του Τζορτζ Ράσελ στις χειμερινές δοκιμές του 2022 στην Ισπανία

Παρότι ο Σέρχιο Πέρεθ είχε υποσχεθεί ότι η RBR θα έκανε σήμερα προσομοιώσεις δοκιμών κατάταξης, και επίσης παρά τις διαφορετικές γόμες που μπορεί να οδηγήσουν σε κάποιο συμπέρασμα, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το πως μεταφράζονται οι σημερινοί χρόνοι - κυρίως επειδή κανείς δεν γνωρίζει τα φορτία καυσίμων που είχε κάθε μονοθέσιο στον ταχύτερο γύρο του.


Ενδεικτικό άλλωστε, ή για την ακρίβεια απολύτως μη ενδεικτικό για τη σημασία των σημερινών χρόνων, είναι ότι ο Φερστάπεν σημείωσε (εκτός απο τον πρώτο, και) τον δεύτερο χρόνο όλου του τριημέρου αυτού στο Μπαχρέιν με χρησιμοποιημένα ελαστικά που είχαν φθαρεί ιδιαίτερα μετά από ένα τετ-α-κε του στην τελευταία στροφή. Αυτό συνέβη στο γύρο εξόδου του Ολλανδού από τα πιτς, προφανώς επειδή οι τέσσερις γόμες του δεν είχαν ζεσταθεί ακόμα επαρκώς.


"Κανείς δεν είναι ακόμα σε πλήρεις προδιαγραφές δοκιμών κατάταξης", εξήγησε ο πρωταθλητής. "Προφανώς το αυτοκίνητο είναι καλύτερο με λίγα καύσιμα, και φυσιολογικά με περισσότερα είναι λίγο τεμπέλικο και δεν κάνει και πολλά. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Πιστεύω ότι τα νέα εξαρτήματα που φέραμε σήμερα δούλεψαν καλά, και αυτό είναι κάτι στο οποίο πάντα ελπίζεις.


Πιστεύω ότι μάθαμε πολλά για το αυτοκίνητο, και έτσι μπορέσαμε να το κάνουμε ταχύτερο. Και νομίζω ότι αυτό είναι που θέλεις. Το βασιμό μας μέλημα είχε να κάνει με τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσουμε στους πρώτους αγώνες. Το αυτοκίνητο δίνει καλή αίσθηση, και ακολουθήσαμε το πρόγραμμα που είχαμε ορίσει, και αυτό είναι πάντα θετικό νομίζω", κατέληξε ο Μαξ.


Ο Λεκλέρ προσπάθησε να κάνει έναν γρήγορο γύρο επίσης με τη μαλακότερη γόμα C5, αλλά παρότι ήταν ταχύτερος όλων στο κεντρικό τμήμα της πίστας, κάτι πήγε στραβά στο τρίτο τμήμα του σιρκουί -ή μπορεί και να αποφάσισε ο ίδιος να μειώσει το ρυθμό του- και έτσι έμεινε με τον ταχύτερο γύρο που είχε κάνει με τη C4. Έπειτα, έκλεισε την ημέρα με συστοιχίες γύρων με τη σκληρότερη γόμα C3.


Η Ferrari στις χειμερινές δοκιμές του 2022 στην Ισπανία

Η Mercedes W13 αποκάλυψε, στο μεταξύ, δια γυμνού οφθαλμού τα προβλήματα σταθερότητάς της. Μετά τα μεγάλα προβλήματα ανεξέλεγκτης υποστροφής του Χάμιλτον χθες, σήμερα στα χέρια του Ράσελ το "ασημένο βέλος" ήταν νευρικό, ενίοτε υπερστροφικό, και με σοβαρά προβλήματα αναπηδήσεων («porpoising») ακόμα και στις γρήγορες στροφές εκτός από τις ευθείες.


Αξιοσημείωτη, πέραν του σχετικά απρόσμενου τρίτου χρόνου της Alpine με τον Αλόνσο, ήταν και η 5η επίδοση του Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo - δεδομένου ότι ο Φινλανδός την πέτυχε με τη μέση γόμα C3. Όμως δεν ήταν όλα ρόδινα για την ομάδα του Χίνβιλ, καθώς λίγο αργότερα η C42 παρουσίασε πρόβλημα στο σύστξημα μετάδοσης και ο Μπότας αναγκάστηκε να την ανικητοποιήσει στην έξοδο της στροφής 8.


Η Alpine του Φερνάντο Αλόνσο στις χειμερινές δοκιμές του 2022 στην Ισπανία

Ο Μικ Σουμάχερ της Haas ήταν σήμερα μισό δέκατο ταχύτερος από το χθεσινό ταχύτερο γύρο του Κέβιν Μάγκνουσεν, που είχε χαρίσει στο Δανό μια απρόσμενη πρωτιά. Ο Γερμανός (παρότι είχε ένα τετ-α-κε ανάλογο του Φερστάπεν) βρέθηκε έτσι στην 8η θέση, που είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για την αμερικανική ομάδα - που μάλιστα τελείωσε τις δοκιμές μπροστά ακόμη και από τη McLaren και την Aston Martin, των Λάντο Νόρις και Σεμπάστιαν Φέτελ αντίστοιχα.



Η κατάταξη των δοκιμών του Μπαχρέιν

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Στην κατηγορία EURO NASCAR PRO ανεβαίνει ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν