Ο στόχος της F1 είναι το 2025 να εφοδιάζεται με κινητήρια σύνολα τα οποία δεν θα εκπέμπουν καθόλου διοξείδιο του άνθρακα. Ο δρόμος που θα ακολουθήσουν για να πετύχουν το στόχο τους είναι τα βιοκαύσιμα και φυσικά, η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας. Η αεροδυναμική θα παίξει έναν επίσης σημαντικό ρόλο καθώς θα έρθουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα για την επίτευξη ελάχιστης κατανάλωσης, αλλά και μέγιστης απόδοσης.
«Έχουμε κάνει δοκιμές με κίνηση και μπροστά»
Ο Ζιλ Σιμόν, επικεφαλής του τμήματος κινητήρων στη FIA έκανε κάποιες δηλώσεις που σίγουρα μας βάζουν σε σκέψεις. «Για να επιτευχθεί η μέγιστη ανάκτηση ενέργειας, η τετρακίνηση βοηθάει. Ένα τετρακίνητο αγωνιστικό θα είναι πιο αποδοτικό στην ανάκτηση. Πιο αποδοτικό είναι και στην απόδοση, το στρίψιμο. Αλλά είναι και περισσότερο πολύπλοκο. Ακόμη είναι νωρίς για να ξέρουμε, απλώς εξετάζουμε ιδέες μαζί με τη Formula 1 και τους κατασκευαστές κινητήρων.
Υπάρχει νόημα να δώσουμε κίνηση στους εμπρός τροχούς αν έχουμε ανάκτηση ενέργειας από αυτούς. Ωστόσο πάντα έχουμε στο μυαλό μας ότι είμαστε ένα άθλημα και δεν θέλουμε τα μονοθέσια να στρίβουν σαν να βρίσκονται βιδωμένα σε ράγες. Έχουμε κάνει κάποιες έρευνες στον προσομοιωτή και δοκιμάσαμε η κίνηση στους εμπρός τροχούς να μεταδίδεται μόνο όταν η ταχύτητα έπεφτε κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο» είπε ο Σιμόν.