Λεκλέρ: «Η αρνητική κριτική δεν θα μας βοηθά να πάμε πουθενά»

Δημοσιεύθηκε 6.11.2022
Λεκλέρ: «Η αρνητική κριτική δεν θα μας βοηθά να πάμε πουθενά»

Η φετινή Ferrari F1-75 ήταν μεν ένα μονοθέσιο αρκετά ταχύ για να κάνει φέτος τη Scuderia και πάλι πρωταγωνίστρια της Formula 1 μετά από 15 χρόνια, αλλά η ιταλική ομάδα χρειαζόταν να χτίσει όλες τις άλλες της πτυχές του πρωταθλητισμού: τη στρατηγική, την αξιοπιστία, την οδηγική αρτιότητα, την κατανόηση και διαχείριση των ελαστικών.

Είναι μια μακροχρόνια διαδικασία, που αναπόφευκτα -όπως φάνηκε- θα οδηγούσε το 2022 σε λάθος αποφάσεις στη διάρκεια των αγώνων, σε εξόδους των Λεκλέρ και Σάινθ υπό την πίεση της νίκης, σε σπασμένους κινητήρες και σε προβληματική διαχείριση της γόμας στις συστοιχίες γύρων του αγώνα.

Όλα αυτά, όμως, προκάλεσαν την κριτική -και συχνά το χλευασμό- στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ο Σαρλ Λεκλέρ -καθώς η σεζόν τελειώνει και τυπικά με τους δύο αγώνες στη Βραζιλία (13/11) και στο Άμπου Ντάμπι (20/11)- λέει ότι η Scuderia δεν πρέπει να μείνει σε αυτά τα σχόλια, διότι "δεν θα μας οδηγήσουν πουθενά", αλλά να αφοσιωθεί στη δική της δουλειά.

«Δεν μένω σε αυτό. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει πολλή αρνητικότητα γύρω μας, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να εστιάζουμε σε αυτό. Δεν είναι κάτι που θα μας βοηθήσει να πάμε πουθενά. Πιστεύω ότι πρέπει απλά να αφοσιωθούμε στη δουλειά μας», είπε ο Μονεγάσκος.

Και συμπλήρωσε: «Είμαι πάντοτε πολύ πιο εκδηλωτικός για τα δικά μου λάθη από οποιονδήποτε άλλον, όταν μιλάω στα media. Όταν κάνουμε λάθη ως ομάδα, προτιμώ να τα αντιμετωπίζω με διαφορετικό τρόπο, να μην μιλάω δημόσια για αυτά, αλλά να τα ξεκαθαρίζουμε εσωτερικά στην ομάδα. Αυτή είναι η προσέγγισή μου.

Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά ο κόσμος κριτικάρει - ορισμένες φορές χωρίς να υπάρχει σαφής λόγος. Η Formula 1 είναι ένα πολύ, πολύ περίπλοκο σπορ. Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει, μέχρι να βρεθείς μέσα σε μια θέση σε αυτό το περιβάλλον. Δεν πρέπει να μας επηρεάζει ό,τι συμβαίνει γύρω μας. Πρέπει απλά να ασχολούμαστε με τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε, να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μέσα στην ομάδα, και να προχωρήσουμε από εκεί», συνέχισε ο 25χρονος.

Οι βλέψεις τίτλου το 2023

Ο Λεκλέρ δήλωσε πως η ολοκληρωτική κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν στο GP Βελγίου, στα τέλη Αυγούστου, έκανε σαφές στον ίδιο και στη Ferrari πως είχαν όλα πια τελειώσει για τα πρωταθλήματα του 2022. Έτσι, στο GP Ιταλίας το Σεπτέμβριο ακολούθησαν τα σχόλια του Τζον Έλκαν, προέδρου της Ferrari, ότι στόχος της ομάδας είναι να χτιστεί ολόπλευρα ώστε να κατακτήσει τους τίτλους της F1 το 2026.

Όμως, ο Λεκλέρ είπε ότι δεν μπορεί να περιμένει μέχρι τότε: «Ξέρω τι είπε ο Έλκαν για το στόχο του 2026, αλλά ως οδηγός δεν μπορώ να σκέφτομαι τέτοιες προθεσμίες. Είμαι πολύ ανυπόμονος και θα κάνω ό,τι μπορώ για να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής το 2023», τόνισε.

Σε αυτή του τη φιλοδοξία αναμφίβολα θα βοηθήσει και η απόφαση της Ferrari να στρέψει νωρίς φέτος, ίσως και πριν από το GP Βελγίου, την πλήρη προσοχή της στην εξέλιξη του cavallino του 2023, εγκαταλείποντας πλήρως το φετινό.

«Η Mercedes επιστρέφει, καθώς εξέλιξε το αυτοκίνητό της περισσότερο από όσο εμείς», είπε σχετικά ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο. «Γνωρίζουμε ότι εμείς σταματήσαμε αρκετά νωρίς την εξέλιξη του δικού μας, για να αφοσιωθούμε στο 2023. Κατά συνέπεια, δεν με ανησυχεί τόσο ο ρυθμός εξέλιξης (της Mercedes), διότι γνωρίζω ότι σταματήσαμε την εξέλιξη του δικού μας», κατέληξε ο Ιταλός.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes