Σάινθ: «Κάποιοι δεν ήθελαν να έχει η Ferrari δύο καλούς οδηγούς»

Δημοσιεύθηκε 14.10.2022
Σάινθ: «Κάποιοι δεν ήθελαν να έχει η Ferrari δύο καλούς οδηγούς»

Από το Σίλβερστοουν και μετά, και την παρθενική νίκη του Κάρλος Σάινθ στη Formula 1 -στο βορχερό GP Βρετανίας- ο Ισπανός σημείωσε μια μεγάλη μεταμόρφωση. Κατάφερε να εντοπίσει και να λύσει τα προβλήματα που τον κρατούσαν μακριά από τον Σαρλ Λεκλέρ στο πρώτο μισό της χρονιάς, και αρκετές φορές να κερδίζει τον Μονεγάσκο.

Αυτό που δεν περίμενε, όμως, ήταν πως μερίδα του Τύπου, αλλά και παρελθοντικών οδηγών της Ferrari, δεν θα αντιμετώπιζε αυτή τη μεταμόρφωσή του θετικά. Ότι η κριτική που γνώριζε στο πρώτο μισό της χρονιάς επειδή δεν ήταν ανταγωνιστικός του Λεκλέρ, θα παρέμενε και στο δεύτερο μισό της σεζόν του 2022 διότι με την ταχύτητά του στερούσε βαθμούς από τον Μονεγάσκο για τη μάχη του τίτλου απέναντι στον Μαξ Φερστάπεν.

"Μπορώ να το καταλάβω ότι μετά από τους πρώτους αγώνες, ο Σαρλ ήταν ξεκάθαρα ένα βήμα μπροστά μου τόσο στις δοκιμές κατάταξης όσο και στο ρυθμό αγώνα", δήλωσε ο Σάινθ στην ισπανική εφημερίδα AS. "Αλλά στο μέσον της χρονιάς βελτιώθηκα πολύ. Άρχιζα να μπαίνω στη μάχη πιο συχνά, και ήταν λίγο εκνευριστικό κατά έναν τρόπο διότι κάποιοι έδειχναν να μην με ήθελαν εκεί.

Δεχόμουν κριτική ότι δεν ήμουν στην κορυφή, και όταν μπήκα στις μάχες της κορυφής κάποιοι αναρωτιόντουσαν τι έκανα εκεί μπροστά και σκέφτονταν ότι έπρεπε να αφήσω τον Σαρλ να κερδίζει τα πάντα. Ήταν εκνευριστικό, ειδικά από τον Τύπο. Ευτυχώς δεν δίνω και τόση σημασία σε ό,τι λέγεται", συμπλήρωσε ο 27χρονος.

Και συνέχισε: "Ο Ματία Μπινότο, διευθυντής της Scuderia και η ομάδα αναγνωρίζουν ότι αυτή είναι μία από τις δυνάμεις μας. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν κάποιοι ακόλουθοι της Ferrari που δεν ήθελαν να υπάρχουν δύο οδηγοί. Ίσως όμως αυτή να είναι μια ερώτηση για κάποιους άλλους, διότι εγώ είμαι πεπεισμένος ότι το καλύτερο για την ομάδα είναι να έχει δύο οδηγούς που να αγωνίζονται όσο το δυνατόν πιο κοντά ο ένας στον άλλον".

Σε ερώτηση, τέλος, αν η φετινή κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν που του εξασφάλισε τον φετινό τίτλο στην Ιαπωνία πριν από 5 μέρες οφείλεται στον Ολλανδό ή στη Red Bull Racing, ο Ισπανός δεν κρύφτηκε: "Είναι το αυτοκίνητο, είναι ο οδηγός, είναι η ομάδα, είναι η στρατηγική, είναι τα πιτ-στοπς. Έκαναν τόσους πολλούς αγώνες χωρίς κανένα λάθος - έκαναν τα πράγματα τέλεια. Κι επιπλέον, όταν υπάρχει ένα πρόβλημα με τον Μαξ, το λύνουν γρήγορα. Αυτή είναι η διαφορά και ο λόγος που κυριαρχούν".

Πηγή: sport24.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes