Τι θα κάνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ; Το συμβόλαιο του Γερμανού με τη Ferrari ολοκληρώνεται στα τέλη του 2020 και από το περιβάλλον του διέρρευσε πρόσφατα ότι απέρριψε πρόταση της McLaren, κάτι που σύμφωνα με τους Βρετανούς δεν ισχύει. Mάλιστα οι τελευταίοι προχώρησαν άμεσα σε συμφωνία με τον Ρικιάρντο, καθώς ο Σάινθ θα ανήκει από το 2021 στη Ferrari. Οι προοπτικές για τον Φέτελ δεν δείχνουν ιδιαίτερα καλές, καθώς έχουν κλείσει γι αυτόν οι πόρτες για σχεδόν όλες τις κορυφαίες ομάδες με εξαίρεση τη Mercedes.
Δεν είναι εξάλλου τυχαία τα δημοσιεύματα, ότι ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 ποντάρει σε μία τέτοια εξέλιξη ώστε να καθίσει του χρόνου στο κόκπιτ ενός μονοθεσίου της γερμανικής ομάδας. Η φημολογία αυτή εντείνεται και από τις δηλώσεις του διευθυντή της Mercedes, Τότο Βολφ, ο οποίος δεν έχει απορρίψει μέχρι τώρα κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Φέτελ για μάρκετινγκ
Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Βολφ στον αυστριακό τηλεοπτικό σταθμό ‘’ORF’’, όπου ανέφερε τα εξής: «Πιστεύω, ότι ο Σεμπάστιαν κρατά όλα τα νήματα στα χέρια του. Μπορεί να αποφασίσει ο ίδιος, αν θέλει να σταματήσει ή αν θα συνεχίσει σε κάποια άλλη ομάδα. Υπάρχουν ακόμη μερικές ενδιαφέρουσες θέσεις». Πριν λίγες ημέρες είχε αποκαλύψει ο Αυστριακός, ότι η Mercedes «δεν θα μπορούσε να αγνοήσει» την περίπτωση Φέτελ εφόσον αποχωρούσε από τη Ferrari, ενώ τώρα συμπλήρωσε τα εξής: «Φυσικά αποτελεί ένας Γερμανός οδηγός σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο μία καλή ιστορία μάρκετινγκ, όμως εμείς είμαστε προσανατολισμένοι κατά κύριο λόγο αποκλειστικά στην απόδοση».
Ζητείται λύση για τον Ράσελ
Ο Βολφ τόνισε ότι ο Φέτελ είναι ένας πραγματικά καλός οδηγός, διευκρίνισε ωστόσο ότι η Mercedes είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί στην επιλογή των πιλότων της «μία μακροπρόθεσμη στρατηγική, την οποία τηρήσαμε επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια. Γι αυτό και τίθεται σε εμάς το ερώτημα, τι θα κάνουμε με τον Τζορτζ Ράσελ. Αυτή είναι μία επιλογή. Και μετά προστίθεται και η εναλλακτική με τον Σεμπάστιαν Φέτελ». Ωστόσο η λύση του Γερμανού δεν είναι υψηλής προτεραιότητας για τη Mercedes, γιατί όπως τονίζει ο Βολφ «πρέπει να επικεντρώσουμε στη δική μας ομάδα οδηγών».
Πηγή: gazzetta.gr