Πρώτος στο Μεξικό και προβάδισμα για τον τίτλο ο Φερστάπεν!

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 7.11.2021
Πρώτος στο Μεξικό και προβάδισμα για τον τίτλο ο Φερστάπεν!
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν μια κλάση μόνος του στο Μεξικό και πήρε μεγάλο προβάδισμα στο πρωτάθλημα.



Ο Μαξ Φερστάπεν με το μονοθέσιο της Red Bull Racing ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Μεξικού και ανέβασε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του στο Πρωτάθλημα Οδηγών από τον Λούις Χάμιλτον της Mercedes, που τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Σέρχιο Πέρεζ με την άλλη Red Bull τερμάτισε στην 3η θέση και αποθεώθηκε στο βάθρο από τους συμπατριώτες του.



Εκκίνηση


Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Red Bull προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το slip stream και να φτάσουν τις Mercedes που ήταν μπροστά τους. Ο Φερστάπεν τα κατάφερε καλύτερα και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Χάμιλτον. Ο poleman Βάλτερι Μπότας ήταν πολύ άτυχος καθώς ο Ρικάρντο τον χτύπησε από πίσω και τον ανάγκασε σε ένα τετακέ, που τον έριξε πολύ πίσω.


Πιο πίσω όμως έγινε μικρό μακελειό με θύματα τους Μικ Σουμάχερ και Γιούκι Τσουνόντα, που και τους δύο αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και έφερε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα για να απομακρυνθούν τα ακινητοποιημένα μονοθέσια. Οι Μπότας και Ρικάρντο μπήκαν στα pit για επισκευές και για να αλλάξουν σε φρέσκα, σκληρά ελαστικά, πέφτοντας έτσι στις δύο τελευταίες θέσεις.


Έτσι, ύστερα από μερικούς γύρους ο αγώνας ξαναξεκίνησε με τον Φερστάπεν επικεφαλής, τον Χάμιλτον στην 2η θέση και τους Πέρεζ, Γκασλί, Λεκλέρ και Σάινθ να ακολουθούν. Ο Φερστάπεν στην επανεκκίνηση έφυγε καθαρά μπροστά, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο από τον Χάμιλτον και άρχισε αμέσως να απομακρύνεται.



Ο Φερστάπεν απομακρύνεται


Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος και αύξανε διαρκώς τη διαφορά από τον Χάμιλτον, φτάνοντάς την στα 5 δευτερόλεπτα μέσα σε 10 μόλις γύρους. Ο Πέρεζ παρέμενε σχετικά κοντά στον Βρετανό, και σε κάποια σημεία τον πλησίαζε, ενώ πίσω του ο Γκασλί έκανε μοναχικό αγώνα μπροστά από τις δύο Ferrari, που ακολουθούσαν σε σχηματισμό.


Υπό το φόβο του undercut από τον Πέρεζ, ο Χάμιλτον έκανε την πρώτη κίνηση και μπήκε για pit stop στον 29ο γύρο για ένα φρέσκο σετ σκληρών ελαστικών, ενώ ο Μεξικανός έμεινε στην πίστα. Όταν ο Χάμιλτον επέστρεψε άρχισε να κινείται πολύ γρήγορα και έγραψε αμέσως τον ταχύτερο γύρο του αγώνα μέχρι εκείνο το σημείο.


Η απάντηση της Red Bull δεν άργησε να έρθει και τρεις γύρους αργότερα ο Φερστάπεν έκανε το δικό του pit stop. Ο Ολλανδός χωρίς προβλήματα επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον Χάμιλτον, αφήνοντας προσωρινά στην πρωτοπορία τον Πέρεζ, προς μεγάλη ευχαρίστηση των συμπατριωτών του.



Η στρατηγική του Πέρεζ


Με τον Φερστάπεν να έχει ένα πολύ καλό προβάδισμα, η στρατηγική της RBR επικεντρώθηκε στο πώς θα κατάφερναν να φέρουν τον Σέρχιο Πέρεζ στη μάχη της 2ης θέσης και να κάνουν πιο δύσκολη τη ζωή του Χάμιλτον. Ο τρόπος που επέλεξαν να το κάνουν ήταν να φωνάξουν τον Μεξικανό για το pit stop του στον 40ό γύρο, 11 γύρους μετά τον Χάμιλτον, με σκοπό να έχει φρεσκότερα ελαστικά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.


Ο αγώνας του Μπότας καταστράφηκε για 2η φορά όταν μπήκε στα pit για να αλλάξει ξανά ελαστικά μετά τον 1ο γύρο. Το εμπρός αριστερά μπουλόνι δεν έλεγε να βγει και ο Φινλανδός έχασε πολλά δευτερόλεπτα περιμένοντας. Έτσι, όταν ολοκληρώθηκε το πρώτο pit stop για όλους, η πρώτη 6άδα είχε μείνει η ή ίδια (Φερστάπεν, Χάμιλτον, Πέρεζ, Γκασλί, Λεκλέρ, Σάινθ) και ακολουθούσαν οι Φέτελ, Ράικονεν, Αλόνσο και Νόρις.


Ο Πέρεζ με πιο φρέσκα ελαστικά άρχισε γύρο με το γύρο να πλησιάζει τον Χάμιλτον, ο οποίος πλέον δεν κοίταζε μπροστά του, αφού ο Φερστάπεν είχε εξαφανιστεί στον ορίζοντα, αλλά πίσω του. Σκοπός του πλέον ήταν να είναι σε θέση να αμυνθεί, όταν ο Μεξικανός θα έφτανε πίσω του και να διατηρηθεί στη 2η θέση.



Endgame


Η ταχύτητα του Πέρεζ ήταν σαφώς ανώτερη και η Red Bull του Μεξικανού βρέθηκε εντός του DRS πίσω από τη Mercedes του Χάμιλτον με 11 γύρους να απομένουν μέχρι το τέλος. Πιο πίσω οι δύο Ferrari άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους, με τον Λεκλέρ να αφήνει τον ταχύτερο Σάινθ να περάσει μπροστά για να κυνηγήσει τον Γκασλί.


Να φτάσεις πίσω από μια Mercedes είναι ένα πράγμα, να την περάσεις όμως είναι κάτι διαφορετικό. Ο Πέρεζ για μερικούς γύρους κόλλησε πίσω από τον Χάμιλτον, ωστόσο δεν κατάφερε να περάσει και καθώς έφταναν πίσω από τα πιο αργά μονοθέσια έχασε άλλο ένα δευτερόλεπτο και ο Βρετανός πήρε μια μεγάλη ανάσα. Ο Πέρεζ ξαναέφτασε πίσω από τον Χάμιλτον στους δύο τελευταίους γύρους, αλλά παρά τις προσπάθειές του δεν κατάφερε να περάσει. Στο μεταξύ η Mercedes φώναξε στα πιτ τον Μπότας για να του βάλει μαλακά ελαστικά και να πάρει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα από τον Φερστάπεν.


Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά στον Μαξ Φερστάπεν για 9η φορά φέτος, με τον Χάμιλτον να ακολουθεί στη 2η θέση και τον Πέρεζ να συμπληρώνει το βάθρο. Ακολούθησαν οι Γκασλί, Λεκλέρ, Σάινθ, Φέτελ, Ράικονεν, Αλόνσο και Νόρις.



Αποτελέσματα GP Μεξικού


mexico




Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η Ford επιστρέφει στη F1 σε συνεργασία με τη Red Bull!

Η Ford επιστρέφει στη F1 σε συνεργασία με τη Red Bull!

Η Ford επιστρέφει στη F1 σε συνεργασία με τη Red Bull!

Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πρώτες εικόνες Σουμάχερ στα εικονικά μονοθέσια των Mercedes και Mclaren

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία

Πανέτοιμη η ομάδα της CUPRA για τον αγώνα της Formula E στη Σαουδική Αραβία