Θρίαμβος στη Σιγκαπούρη για Πέρες, παράταση στη στέψη του Φερστάπεν

Δημοσιεύθηκε 2.10.2022
Θρίαμβος στη Σιγκαπούρη για Πέρες, παράταση στη στέψη του Φερστάπεν

Τη 2η νίκη της σεζόν -και πρώτη μετά το Μονακό- πανηγύρισε ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος τερμάτισε στην πρώτη θέση του νυχτερινού Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, που σημαδεύτηκε από 6 εγκαταλείψεις.

Δεύτερος κατέληξε ο Σαρλ Λεκλέρ με Ferrari, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο έτερος οδηγός της Scuderia, Κάρλος Σάινθ.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μαξ Φερστάπεν, τερμάτισε μόλις 7ος, κάτι που σημαίνει ότι πήρε… παράταση η στέψη του σε πρωταθλητή για 2η διαδοχική χρονιά.

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λάντο Νόρις με McLaren (4ος), Ντάνιελ Ρικιάρντο με McLaren (5ος), Λανς Στρολ με Aston Martin (6ος), Σεμπάστιαν Φέτελ με Aston Martin (8ος), Λιούις Χάμιλτον με Mercedes (9ος) και Πιέρ Γκασλί με AlphaTauri (10ος).

Το Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης ξεκίνησε με καθυστέρηση μιας ώρας λόγω της δυνατής βροχόπτωσης, η οποία δημιούργησε διαφορετικά δεδομένα στον αγώνα, καθώς η πίστα παρέμεινε βρεγμένη σε αρκετά σημεία και ανάγκασε τις ομάδες να επιλέξουν ενδιάμεσα ελαστικά.

Ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull ξεκίνησε καλύτερα, προσπέρασε τον poleman Λεκλέρ στην εκκίνηση και πέρασε στην πρώτη θέση, ενώ έκτοτε δεν κοίταξε πίσω του.

Ο Πέρες οδήγησε μαεστρικά σε όλο τον αγώνα, απέφυγε τα λάθη και άντεξε στις ασφυκτικές πιέσεις του Μονεγάσκου, ο οποίος κόλλησε πίσω από τον 32χρονο, αλλά δεν κατάφερε να κάνει κίνηση για να τον προσπεράσει.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ο Μεξικανός κατάφερε να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία με 7,5 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Λεκλέρ και να εξασφαλίσει ότι ακόμα και σε περίπτωση τιμωρίας του (σ.σ. διερευνάται για πιθανή παράβαση των κανονισμών για το αυτοκίνητο ασφαλείας).

Από ‘κει και πέρα, ο Φερστάπεν είχε έναν αγώνα με πολλά λάθη και τερμάτισε μετά κόπων και βασάνων στην 7η θέση, έχοντας και μια άτυχη στιγμή στον 40ό γύρο, όταν και γλίστρησε, με συνέπεια να βγει εκτός πίστας. Έτσι, ο Ολλανδός θα χρειαστεί να περιμένει μια εβδομάδα ακόμα (τουλάχιστον) για τη στέψη του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι -λόγω των καθυστερήσεων- ο αγώνας ολοκληρώθηκε στις 2 ώρες και όχι στους 61 γύρους που ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε δύο περιπτώσεις υπήρχε Safety Car και σε τρεις ακόμα Virtual Safety Car, ενώ εγκατέλειψαν 6 μονοθέσια.

Πηγή: sport-fm.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes