H μάχη για τις ελεύθερες θέσεις του 2021 στη Formula 1

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 24.8.2020
H μάχη για τις ελεύθερες θέσεις του 2021 στη Formula 1




Ποιοι είναι οι υποψήφιοι οδηγοί που θα αντικαταστήσουν όσους φύγουν του χρόνου από τις ομάδες της Alfa Romeo και της Haas και πότε φημολογείται ότι θα ανακοινωθεί επίσημα η μεταγραφή του Φέτελ στην Aston Martin;









Θα ανακοινωθεί επίσημα πριν το Γκραν Πρι Βελγίου την επόμενη Κυριακή η μετακίνηση του Σεμπάστιαν Φέτελ από τη Ferrari στην Aston Martin στα τέλη της σεζόν; Αυτό ακούγεται πλέον έντονα στα παρασκήνια της Formula 1, καθώς η τωρινή Racing Point που θα ονομάζεται από του χρόνου Aston Martin θέλει να πάρει με αυτόν τον τρόπο λίγη από την πίεση που βαραίνει τον Γερμανό λόγω της υποβόσκουσας διαμάχης του με τον σημερινό εργοδότη του, δηλαδή τη Ferrari. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, ο Φέτελ έχει ήδη στο τσεπάκι του μία ολοκληρωμένη πρόταση της Racing Point με 15 εκατ. δολάρια ετήσιες αποδοχές και διετή διάρκεια με οψιόν ανανέωσης για άλλον ένα χρόνο.


O Φέτελ φέρεται ότι βρίσκεται μόνον ένα βήμα μακριά από την Aston Martin.


Το ερώτημα ποιος από τους σημερινούς οδηγούς της Racing Point θα θυσιαστεί για τα…μάτια του Φέτελ μπορεί να απαντηθεί εύκολα και μάλιστα μέσω του ίδιου του Σέρτζιο Πέρεζ που δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «εγώ ως πατέρας δεν θα χώριζα από τον γιο μου, στον οποίο έχω επενδύσει τόσο πολλά». Μεγαλομέτοχος της Aston Martin είναι ως γνωστόν ο Καναδός δισεκατομμυριούχος, Λόρενς Στρολ, ενώ ο ένας από τους δύο οδηγούς της Racing Point είναι ο 21χρονος γιος του, Λανς. Πάντως ο Λανς βελτιώνεται συνεχώς και εφέτος βρίσκεται στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας οδηγών, άρα δεν αποτελεί απλά και μόνον το παιδί του πλούσιου μπαμπά, αλλά πείθει και αγωνιστικά.


O Πέρεζ ενδέχεται να πάει στην Alfa Romeo ή στη Haas.


Ποια θα ήταν η εναλλακτική για τον Φέτελ σε περίπτωση που δεν γίνει τελικά η μεταγραφή του στην Aston Martin; Το τελευταίο διάστημα έχουν πέσει όλα τα μεγάλα γερμανικά μέσα ενημέρωσης και «θάβουν» τον Άλεξ Άλμπον για να δημιουργήσουν άσχημο κλίμα σε βάρος του Ταϊλανδού, προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα της Red Bull – Honda στον 33χρονο Γερμανό. Πρόκειται ωστόσο για ένα απίθανο σενάριο, καθώς ένα δίδυμο Φερστάπεν – Φέτελ θα προκαλούσε προβλήματα ιεραρχίας εντός της αυστριακής ομάδας, όπως ακριβώς συμβαίνει τώρα στη Ferrari με τον Λεκλέρ και τον Γερμανό teammate του. Για τη Red Bull είναι ξεκάθαρο ότι θα συνεχίσει να στηρίζει τον Άλμπον και σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι ο 24χρονος δεν είναι σε θέση να παίξει καλά τον ρόλο ενός δυνατού δεύτερου οδηγού, θα στραφεί παραδοσιακά σε έναν από τζούνιορ πιλότους της ή στον Γκασλί που περιμένει μία νέα ευκαιρία.


O Χούλκενμπεργκ κέρδισε πόντους χάρη στο εξαιρετικό, αλλά σύντομο, comeback του.


Μάχη για τις ελεύθερες θέσεις στις ομάδες της Haas και της Alfa Romeo θα δώσουν αρκετοί πιλότοι. Ιδιαίτερα επίφοβοι είναι οι Γκροσιάν και Τζιοβινάτσι, ενώ πολύ πιθανόν θεωρείται να αποχωρήσει από τη Formula 1 και ο –σχεδόν 41χρονος πλέον- Κίμι Ράικονεν, που φέρεται απογοητευμένος από τις κακές επιδόσεις της ομάδας του. Ούτε ο Μάγκνουσεν μπορεί να νιώθει πάντως σίγουρος, αν και κουβαλά την εμπειρία 108 Γκραν Πρι στις πλάτες του. Η Ferrari θα επιδιώξει να βολέψει έναν ή ακόμη και δύο οδηγούς της Ακαδημίας της από αυτούς που συμμετέχουν εφέτος στο πρωτάθλημα της Formula 2. Περισσότερες πιθανότητες έχει ο 21χρονος Βρετανός Ίλοτ που είναι εφέτος επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αλλά και ο εξαιρετικά ταλαντούχος εικοσάχρονος Ρώσος, Σβάρτσμαν, ενώ αουτσάιντερ είναι ο 21χρονος Μικ Σουμάχερ, γιος του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Μίκαελ Σουμάχερ.


Υποψηφιότητα για τα υπόλοιπα κενά κόκπιτ θέτουν ο 35χρονος βετεράνος Κούμπιτσα, ο Πέρεζ (για την περίπτωση που αποχωρήσει από τη Racing Point) και ο Χούλκενμπεργκ. Ο 33χρονος Γερμανός εντυπωσίασε θετικά κατά το σύντομο comeback του, όταν αντικατέστησε στη Racing Point τον Πέρεζ επειδή προσβλήθηκε από κορωνοϊό και θα μπορούσε να καλύψει κάποιο κενό σε Haas και Alfa Romeo.


Μεγάλο ερωτηματικό παραμένει προς το παρόν η Williams, αφού ουδείς γνωρίζει τι έχουν στο μυαλό τους οι νέοι ιδιοκτήτες της ιστορικής ομάδας!





Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Λεκλέρ θέλει αλλαγές στη Ferrari, όχι απαραίτητα προσώπων

Formula 1: Ο Λεκλέρ θέλει αλλαγές στη Ferrari, όχι απαραίτητα προσώπων

Formula 1: Ο Λεκλέρ θέλει αλλαγές στη Ferrari, όχι απαραίτητα προσώπων

Formula 1: Πού θα γίνουν οι Αγώνες Σπριντ της επόμενης σεζόν

Formula 1: Πού θα γίνουν οι Αγώνες Σπριντ της επόμενης σεζόν

Formula 1: Πού θα γίνουν οι Αγώνες Σπριντ της επόμενης σεζόν

Formula 1: Ο Λεκλέρ δεν αποκλείει να αφήσει τη Ferrari

Formula 1: Ο Λεκλέρ δεν αποκλείει να αφήσει τη Ferrari

Formula 1: Ο Λεκλέρ δεν αποκλείει να αφήσει τη Ferrari

Προς ματαίωση το GP της Formula 1 στην Κίνα

Προς ματαίωση το GP της Formula 1 στην Κίνα

Προς ματαίωση το GP της Formula 1 στην Κίνα