Θα ανακοινωθεί επίσημα πριν το Γκραν Πρι Βελγίου την επόμενη Κυριακή η μετακίνηση του Σεμπάστιαν Φέτελ από τη Ferrari στην Aston Martin στα τέλη της σεζόν; Αυτό ακούγεται πλέον έντονα στα παρασκήνια της Formula 1, καθώς η τωρινή Racing Point που θα ονομάζεται από του χρόνου Aston Martin θέλει να πάρει με αυτόν τον τρόπο λίγη από την πίεση που βαραίνει τον Γερμανό λόγω της υποβόσκουσας διαμάχης του με τον σημερινό εργοδότη του, δηλαδή τη Ferrari. Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, ο Φέτελ έχει ήδη στο τσεπάκι του μία ολοκληρωμένη πρόταση της Racing Point με 15 εκατ. δολάρια ετήσιες αποδοχές και διετή διάρκεια με οψιόν ανανέωσης για άλλον ένα χρόνο.
Το ερώτημα ποιος από τους σημερινούς οδηγούς της Racing Point θα θυσιαστεί για τα…μάτια του Φέτελ μπορεί να απαντηθεί εύκολα και μάλιστα μέσω του ίδιου του Σέρτζιο Πέρεζ που δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «εγώ ως πατέρας δεν θα χώριζα από τον γιο μου, στον οποίο έχω επενδύσει τόσο πολλά». Μεγαλομέτοχος της Aston Martin είναι ως γνωστόν ο Καναδός δισεκατομμυριούχος, Λόρενς Στρολ, ενώ ο ένας από τους δύο οδηγούς της Racing Point είναι ο 21χρονος γιος του, Λανς. Πάντως ο Λανς βελτιώνεται συνεχώς και εφέτος βρίσκεται στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας οδηγών, άρα δεν αποτελεί απλά και μόνον το παιδί του πλούσιου μπαμπά, αλλά πείθει και αγωνιστικά.
Ποια θα ήταν η εναλλακτική για τον Φέτελ σε περίπτωση που δεν γίνει τελικά η μεταγραφή του στην Aston Martin; Το τελευταίο διάστημα έχουν πέσει όλα τα μεγάλα γερμανικά μέσα ενημέρωσης και «θάβουν» τον Άλεξ Άλμπον για να δημιουργήσουν άσχημο κλίμα σε βάρος του Ταϊλανδού, προκειμένου να ανοίξουν την πόρτα της Red Bull – Honda στον 33χρονο Γερμανό. Πρόκειται ωστόσο για ένα απίθανο σενάριο, καθώς ένα δίδυμο Φερστάπεν – Φέτελ θα προκαλούσε προβλήματα ιεραρχίας εντός της αυστριακής ομάδας, όπως ακριβώς συμβαίνει τώρα στη Ferrari με τον Λεκλέρ και τον Γερμανό teammate του. Για τη Red Bull είναι ξεκάθαρο ότι θα συνεχίσει να στηρίζει τον Άλμπον και σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι ο 24χρονος δεν είναι σε θέση να παίξει καλά τον ρόλο ενός δυνατού δεύτερου οδηγού, θα στραφεί παραδοσιακά σε έναν από τζούνιορ πιλότους της ή στον Γκασλί που περιμένει μία νέα ευκαιρία.
Μάχη για τις ελεύθερες θέσεις στις ομάδες της Haas και της Alfa Romeo θα δώσουν αρκετοί πιλότοι. Ιδιαίτερα επίφοβοι είναι οι Γκροσιάν και Τζιοβινάτσι, ενώ πολύ πιθανόν θεωρείται να αποχωρήσει από τη Formula 1 και ο –σχεδόν 41χρονος πλέον- Κίμι Ράικονεν, που φέρεται απογοητευμένος από τις κακές επιδόσεις της ομάδας του. Ούτε ο Μάγκνουσεν μπορεί να νιώθει πάντως σίγουρος, αν και κουβαλά την εμπειρία 108 Γκραν Πρι στις πλάτες του. Η Ferrari θα επιδιώξει να βολέψει έναν ή ακόμη και δύο οδηγούς της Ακαδημίας της από αυτούς που συμμετέχουν εφέτος στο πρωτάθλημα της Formula 2. Περισσότερες πιθανότητες έχει ο 21χρονος Βρετανός Ίλοτ που είναι εφέτος επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αλλά και ο εξαιρετικά ταλαντούχος εικοσάχρονος Ρώσος, Σβάρτσμαν, ενώ αουτσάιντερ είναι ο 21χρονος Μικ Σουμάχερ, γιος του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Μίκαελ Σουμάχερ.
Υποψηφιότητα για τα υπόλοιπα κενά κόκπιτ θέτουν ο 35χρονος βετεράνος Κούμπιτσα, ο Πέρεζ (για την περίπτωση που αποχωρήσει από τη Racing Point) και ο Χούλκενμπεργκ. Ο 33χρονος Γερμανός εντυπωσίασε θετικά κατά το σύντομο comeback του, όταν αντικατέστησε στη Racing Point τον Πέρεζ επειδή προσβλήθηκε από κορωνοϊό και θα μπορούσε να καλύψει κάποιο κενό σε Haas και Alfa Romeo.
Μεγάλο ερωτηματικό παραμένει προς το παρόν η Williams, αφού ουδείς γνωρίζει τι έχουν στο μυαλό τους οι νέοι ιδιοκτήτες της ιστορικής ομάδας!