Formula 1: Ο Ρικιάρντο ίσως "θυσιάσει" το 2023 για μια θέση σε μεγάλη ομάδα το 2024

Δημοσιεύθηκε 24.9.2022
Formula 1: Ο Ρικιάρντο ίσως "θυσιάσει" το 2023 για μια θέση σε μεγάλη ομάδα το 2024
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο άφησε να εννοηθεί ότι θα προτιμήσει να περάσει ένα χρόνο μακριά από τη Formula 1 το 2023, αν αυτό το έτος "αγρανάπαυσης" τον βοηθήσει να εξασφαλίσει μια θέση σε κάποια ανταγωνιστική ομάδα το '24.

Παρότι ο Λιούις Χάμιλτον είπε πρόσφατα πως ο Ντάνιελ Ρικιάρντο είναι «υπερβολικά ταλαντούχος για να μην αγωνίζεται στη Formula 1 του χρόνου», ο Αυστραλός δεν δείχνει να συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες να βρίσκεται στην πρώτη εκκίνηση της επόμενης σεζόν.

Ο Ρικιάρντο είχε την οψιόν να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη McLaren το 2023, αλλά η βρετανική ομάδα έσπασε το συμβόλαιό της με τον 33χρονοΑυστραλό, αποζημιώνοντάς τον, ώστε να τοποθετήσει από του χρόνου κιόλας τον Όσκαρ Πιάστρι δίπλα στον Λάντο Νόρις.

Προς το παρόν είναι άγνωστο αν οι όροι της αποζημίωσης από τη McLaren προβλέπουν να μείνει εκτός F1 το 2023 ο Ρικιάρντο, όμως η αλήθεια είναι πως δεν φαίνεται να υπάρχει σθεναρό ενδιαφέρον για εκείνον από τις πέντε ομάδες που διαθέτουν προς στιγμή μια ελεύθερη θέση για την επόμενη χρονιά.

Η Alpine φαίρεται να έχει κατασταλάξει στην απόκτηση του Πιέρ Γκασλί από την Alpha Tauri, ή εναλλακτικά στον Νικ ντε Βρις έπειτα από το εντυπωσιακό ντεμπούτο του Ολλανδού στο GP Ιταλίας με τη Williams.

Η Alpha Tauri θέλει να αποκτήσει τον Ντε Βρις για τη θέση του Γκασλί, η Haas φέρεται να προτιμά κάποιον εκ των Αντόνιο Τζιοβινάτσι ή Νίκο Χούλκενμπεργκ, η Alfa Romeo καταλήγει στην ανανέωση του συμβολαίου του Γκουάνιου Τσόου, ενώ η Williams διεκδικεί τον Ντε Βρις - ενώ δεν φαντάζει και η ίδια τόσο ελκυστική επιλογή για τον Ρικιάρντο.

Ο τελευταίος παραδέχθηκε, μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή «Fitzy and Wippa» της Αυστραλίας, ότι είναι πολύ πιθανό το σενάριο να μείνει εκτός F1 το 2023: «Όταν λέω ότι δεν ξέρω [τι θα κάνω], σημαίνει ότι δεν έχω συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά. Μπορεί, ακόμα, να υπάρξει. Θα μπορούσε. Δεν είμαι όμως τόσο προσκολλημένος στην επόμενη χρονιά. Φυσικά θέλω να αγωνιστώ, να βρίσκομαι στην εκκίνηση.

Αλλά δεν βλέπω την επόμενη χρονιά σαν όλα ή τίποτα. Το 2024 είναι η χρονιά που θέλω να εστιάσω την προσοχή μου. Αυτό σημαίνει πως αν μπορώ να κάνω ένα βήμα πίσω το 2023 για να κάνω δύο βήματα μπροστά το 2024, τότε αυτό είναι που προσπαθούμε να σκεφτούμε αυτή τη στιγμή, εγώ και η ομάδα μου. Οπότε [το 2023] μπορεί να περάσω ένα χρόνο εκτός. Αλλά έχοντας στο μυαλό μου την προσπάθεια να επιστρέψω στην εκκίνηση το 2024», κατέληξε ο Ρικιάρντο.

SPORT24

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Formula 1: Ο Χάκινεν δεν πιστεύει πως ο Φερστάπεν θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes