Ταχύτερος ο Γκασλί και μετά οι Ferrari στην 1η μέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν

ΓΗΠΕΔΟ Δημοσιεύθηκε 10.3.2022
Ταχύτερος ο Γκασλί και μετά οι Ferrari στην 1η μέρα των δοκιμών του Μπαχρέιν
Ο Πιέρ Γκασλί ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πρώτη ημέρα χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν, έχοντας πολύ καλό ρυθμό με την AlphaTauri.

Το δεύτερο και τελευταίο χειμερινό τεστ της Formula 1 για το 2022 ξεκίνησε στην πίστα Σακχίρ του Μπαχρέιν, με τις ομάδες και τους οδηγούς να επιστρέφουν στη δράση για τρεις κρίσιμες ημέρες δοκιμών. Το τεστ του Μπαχρέιν είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις ομάδες, καθώς θα δοκιμάσουν τα μονοθέσιά τους στο όριο και παράλληλα θα πάρουν κρίσιμα δεδομένα για τις αναβαθμίσεις που φέρνουν στην πίστα.


Ταχύτερος την πρώτη ημέρα στο Μπαχρέιν ήταν ο Πιέρ Γκασλί της AlphaTauri. Ο Γάλλος βγήκε την τελευταία ώρα με λίγα καύσιμα και τη C5 γόμα ελαστικών και έγραψε το 1:33,902, ενώ συμπλήρωσε συνολικά 103 γύρους στην AT02. Πίσω του ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Ferrari, με τον Κάρλος Σάινθ να είναι με τη C3 γόμα, 0,4 δευτ. μακριά από την κορυφή. Μαζί με τον Σάρλ Λεκλέρ, οι οδηγοί της Scuderia έγραψαν 116 γύρους. Στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Γκασλί βρέθηκε ο Λανς Στρολ της Aston Martin, ο οποίος μαζί με τον Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσαν 89 γύρους για τη βρετανική ομάδα.


Τους περισσότερους γύρους στην ημέρα έβαλε ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull Racing. O Μεξικανός σημείωσε συνολικά 138 γύρους με την RB18 που δείχνει ιδιαίτερα αξιόπιστη. Το φράγμα των 100 γύρων έσπασαν συνολικά 6 ομάδες, ενώ τους λιγότερους έβαλε η Haas με 47 στο σύνολο.


Πρωινό Σκέλος


Οι συνθήκες ήταν εξαιρετικές στην πίστα του Μπαχρέιν, με τις ομάδες να βγαίνουν άμεσα για να ξεκινήσουν τα προγράμματα δοκιμών τους. Πρώτο θέμα στα paddock δεν ήταν άλλο από τα sidepods της Mercedes W13. O ακραίος σχεδιασμός προκάλεσε δέος τόσο στις αντίπαλες ομάδες, αλλά και στα social media, με το σχεδιασμό τους να διαφέρει σε σχέση με οτιδήποτε έχουμε δει ως τώρα. Τα δύο επικρατέστερα παρατσούκλια που κυκλοφορούν για τη λύση της Mercedes είναι «zeropods» και «nopods».


Οι ομάδες εστίασαν στη συλλογή δεδομένων και στην εύρεση του κατάλληλου set-up. Η φύση της πίστας του Μπαχρέιν είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτή του Μπαχρέιν και αυτό δυσκόλεψε τους οδηγούς. Τα νέα μονοθέσια αποδείχθηκαν δύστροπα, με αρκετούς να έχουν εξόδους στις στροφές 10 και 14. Ιδιαίτερα στη στροφή 14, το φαινόμενο υποστροφής ήταν πολύ έντονο για όλους.


Γνωρίζαμε πως η Haas δεν θα εμφανιζόταν στο πρωινό σκέλος, καθώς ο εξοπλισμός της άργησε να ταξιδέψει στην πίστα. Ωστόσο η αμερικανική ομάδα πήρε άδεια να πραγματοποιεί περισσότερες ώρες δοκιμών καθ’όλη τη διάρκεια του τριημέρου ώστε να ανακτήσει τις 4 ώρες που έχασε. Προβλήματα αντιμετώπισε η McLaren με το σύστημα πέδησης, κάνοντας τους λιγότερους γύρους από όλες τις ομάδες που πήραν μέρος.


Απογευματινό Σκέλος


Οι ομάδες δεν βιάστηκαν να βγουν στην πίστα για το δεύτερο 4ωρο σκέλος της ημέρας. Η Haas κατάφερε να ετοιμάσει τη VF-22, με τον Φιτιπάλντι να γράφει αρκετούς γύρους. Κάποιες αποφάσισαν να κάνουν ριζικές αλλαγές στο στήσιμο των μονοθεσίων τους, κάτι που τις ανάγκαζε να τα λύσουν και να τα συναρμολογήσουν και πάλι.


Η κόκκινη σημαία έκανε την εμφάνισή της όταν θραύσματα πετάχτηκαν από το πίσω μέρος της Aston Martin του Λανς Στρολ. Όμως η δράση δεν άργησε να συνεχιστεί, με τις ομάδες να συνεχίζουν κανονικά τα προγράμματά τους.


Παρά το γεγονός πως είχαμε καλύτερες συνθήκες πίστας, οι ομάδες δεν εστίασαν στην απόδοση αλλά στη συλλογή δεδομένων. Οι Κάρλος Σάινθ, Σέρτζιο Πέρεζ, Άλεξ Άλμπον και Τζόρτζ Ράσελ έκαναν προσομοιώσεις αγώνα, με τον οδηγό της Mercedes να γράφει τους λιγότερους γύρους στα stint του.


Όσο η ώρα περνούσε, οι ομάδες δοκίμαζαν διάφορες λύσεις, ενώ λίγοι κυνήγησαν χρόνους. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για τη McLaren, με τον Νόρις να έχει προβλήματα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Επιπλέον η Alpine έχασε περίπου δύο ώρες στο γκαράζ με πρόβλημα που δεν έχει διευκρινιστεί.


Στην τελευταία ώρα είδαμε αρκετά γρήγορα περάσματα, με τον Πιέρ Γκασλί να ανεβαίνει στην κορυφή των χρόνων με το 1:33,902 και χάλασε το πάρτι των Ferrari που ήταν σε εκείνο το σημείο στο 1-2. Μέχρι το τέλος της διαδικασίας δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη αλλαγή στην κατάταξη, με τους Αλόνσο και Στρολ να δίνουν μάχη για αρκετές στροφές στον πρώτο τομέα της διαδρομής. Ωστόσο η διαδικασία ολοκληρώθηκε πρόωρα όταν ο Πέρεζ έχασε τον έλεγχο της RB18 με 7 λεπτά να απομένουν για το τέλος και κόλλησε στην αμμοπαγίδα.


Η δράση συνεχίζεται την Παρασκευή 11 Μαρτίου με τη δεύτερη ημέρα χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν.


Αποτελέσματα 1ης ημέρας δοκιμών Μπαχρέιν


F1 Bahrain Test Day 1

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Εκτός καλενταριού της Formula 1 το 2023 η Κίνα λόγω COVID

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Δώρο 150.000 ευρώ από Honda στον Φερστάπεν

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Formula 1: Ο Βολφ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη Mercedes

Λεκλέρ για Μπινότο: «Υπήρχαν στιγμές που μας δοκίμασαν, σε ευχαριστώ για όλα»

Λεκλέρ για Μπινότο: «Υπήρχαν στιγμές που μας δοκίμασαν, σε ευχαριστώ για όλα»

Λεκλέρ για Μπινότο: «Υπήρχαν στιγμές που μας δοκίμασαν, σε ευχαριστώ για όλα»