Το κόλπο γκρόσο του Ψηφιακού Πολίτη - με το ζόρι!
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:

Άρθρο του Λοΐζου Χρυσοστόμου, πτυχιούχου οικονομικών (Παν. Κύπρου) με μεταπτυχιακό στην Αθλητική Διοίκηση (Παν. Πελλοπονήσου).
Πρέπει να παραδώσουμε ένα βραβείο μάρκετινγκ στους υπευθύνους που αποφάσισαν να ενσωματώσουν την κάρτα φιλάθλου στην εφαρμογή Ψηφιακός Πολίτης. Μιλάμε για ένα κυβερνητικό app με βαθμολογία μόλις 2,8 στα 5 (Google) και το οποίο είχε μόνο 5+ χιλιάδες χρήστες, πριν την ενσωμάτωση της κάρτας φιλάθλου.
Με βάση αυτά τα δεδομένα και τα όποια χρήματα δαπανήθηκαν με την συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για την συγκεκριμένη εφαρμογή, θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε ως αποτυχία. Όχι όμως πλέον! Διότι θα κατεβάσουν την εφαρμογή – με το ζόρι – εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες, αν θέλουν να πηγαίνουν στο γήπεδο. Ήδη σε μερικές μέρες την κατέβασαν πάνω από 50 χιλιάδες.
Επίσης, εκατοντάδες (ή χιλιάδες) ηλικιωμένοι θα πρέπει να κάνουν ταχύρρυθμα για να μάθουν να χρησιμοποιούν – με το ζόρι – εφαρμογές σε smartphone για να μπορέσουν να πάνε στο γήπεδο.
Τέλος, είναι και μερικοί συμπολίτες μας, όχι μόνο ηλικιωμένοι, που χρησιμοποιούν ακόμη τις κλασσικές συσκευές κινητών για να επικοινωνούν και οι οποίοι – με το ζόρι – θα πρέπει να αγοράσουν smartphone για να μπορούν να πηγαίνουν στο γήπεδο.