Μόλις επτά οδηγοί της Formula 1 έχουν συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά, ενώ οι υπόλοιποι 13 θα μας αποσχολήσουν το επόμενο διάστημα.
Fomula 1, η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το πρωτάθλημα των 10 ομάδων, αλλά και των 20 οδηγών. Με βάση το πρόγραμμα του αθλήματος η αγωνιστική δράση επιστρέφει στις πίστες την Παρασκευή (19/04), ύστερα από μία εβδομάδα αποχής, η Κίνα φιλοξενεί το ερχόμενο τριήμερο και συγκεκριμένα το πέμπτο Grand Prix της σεζόν.
Στο μικρό διάστημα της διακοπής Aston Martin ανακοίνωσε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης την παραμονή του Φερνάντο Αλόνσο, βάζοντας τέλος στην έντονη φημολογία πέρι μετακίνησης σε άλλη ομάδα. Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής είναι ο έβδομος οδηγός που διαθέτει συμβόλαιο εν όχει της επόμενης χρονιάς.
Θυμίζουμε ότι πριν αρχίσει η αγωνιστική σεζόν, η Ferrari ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με τον Σαρλ Λεκλέρ. Η συμφωνία της ιστορικότερης ομάδας με τον Μονεγάσκο έβαλε τέλος στα πιθανά «σενάρια» που ήθελαν τον 26χρονο μακριά από το Μαρανέλο.
Μία μέρα μετά τη Ferrari, ακολούθησε η ανακοίνωση της ΜcLaren, ο Λάντον Νόρις και η ομάδα του Γουόκινγκ συνεγίζουν μαζί. Ο Βρετανός οδηγός είχε συμβόλαιο μέχρι το 2025, όμως οι δύο πλευρές πήραν την απόφαση να επεκτείνουν τη συνεργασία τους.
Τέλος η μεταγραφική «βόμβα» στη Formula 1, «έσκασε» στις αρχές Φεβρουαρίου από τη Ferrari και τον Λιούις Χάμιλτον. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής αποχωρεί από τη Mercedes στο τέλος της σεζόν για τα κόκκινα μονοθέσια. Επομένως ο Σαρλ Λεκλέρ την ερχόμενη σεζόν και Λιούις Χάμιλτον θα αποτελούν το δίδυμο της ιταλικής εταιρείας.
Συνολικά 13 οδηγοί μένουν χωρίς συμβόλαιο και πρέπει είτε να ανανεώσουν της συνεργασίες τους ή να αναζητήσουν αλλού το μέλλον τους. Ουσιαστικά οι οδηγοί χωρίς συμφωνία είναι οι: Έστεμπαν Οκόν και Πιέρ Γκασλί της Alpine, Βάλτερι Μπότας και Ζου της Stake F1 Sauber, Κέβιν Μάγκνουσεν και Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas, Ντάνιελ Ρικάρντο και Γιούκι Τσουνόντα της Scuderia AlphaTauri RB, Άλεξ Άλμπον και Λόγκαν Σάρτζεντ της Williams Racing, Λανς Στρολ της Aston Martin, Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull και Κάρλος Σάινθ της Ferrari.
Αντίθετα ο teammate του Μεξικανού, Μαξ Φερστάπεν, παραμένει στους «ταύρους» μέχρι το 2028. Ο Πέρεζ το προηγού,ενο διάστημα προχώρησε σε δηλώσεις και υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι στον επόμενο μήνα θα γνωρίζει που θα βρίσκεται τη νέα σεζόν. Όμως ο επικεφαλής της Red Bull, Kρίστιαν Χόρνερ, «απάντησε» στον έμπειρο οδηγό, λέγοντας ότι αποτελεί την πρώτη επιλογή της ομάδας, αλλά είναι αρχή της σεζόν για μία απόφαση.
Ύστερα από το νέο συμβόλαιο του Σαρλ Λεκλέρ, αλλά και την υπογραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari, ο Κάρλος Σάινθ «κυκλοφορεί» ελεύθερος στην αγορά. Άγνωστο το μέλλον του Ισπανού, όμως αποτελεί δεδομένο ότι κάποια ομάδα θα αποσπάσει την υπογραφή του
Ο οδηγός της Mercedes, Τζορτζ Ράσελ, αλλά και ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren διαθέτουν και εκείνοι συμβόλαια. Ο πρώτος παραμείνει ο «ιδιοκτήτης» του «ασημένιου βέλους» μέχρι το 2025, ενώ ο δεύτερος έχει υπογράψει συνεργασία με την ομάδα του Γουόκινγκ έως το 2026.
novasports.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.