Η βροχή άφησε... στεγνό τον Μάγκνουσεν και έδωσε την pole στην Haas!

Δημοσιεύθηκε 11.11.2022
Η βροχή άφησε... στεγνό τον Μάγκνουσεν και έδωσε την pole στην Haas!
Στην μεγαλύτερη έκπληξη της χρονιάς, ο Δανός οδηγός κατέκτησε την pole position στο Ιντερλάγκος, καθώς πρόλαβε να σημειώσει γρήγορο γύρο πριν αρχίσει να βρέχει.

Με πανηγυρισμούς στο γκαράζ της Haas ολοκληρώθηκαν οι κατατακτήριες δοκιμές στο Grand Prix Βραζιλίας, καθώς η pole position πήγε στον Κέβιν Μάγκνουσεν. Ο Δανός οδηγός κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στο Q3 με σλικ ελαστικά, πριν την έξοδο του Τζορτζ Ράσελ και την επανεμφάνιση της βροχής.

Έτσι, οι υπόλοιποι οδηγοί στα 8 λεπτά που απέμεναν δεν είχαν καμία ελπίδα να σημειώσουν καλύτερο χρόνο από το 1:11.674 του Μάγκνουσεν. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός της Haas θα εκκινήσει από την πρώτη θέση στον αγώνα σπριντ του Σαββάτου (ώρα εκκίνησης στις 9.30 μμ).

Στο grid του αγώνα σπριντ δίπλα του θα βρεθεί ο Μαξ Φερστάπεν, ενώ στη δεύτερη σειρά οι Ράσελ και Λάντο Νόρις.

Q1

Οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ ενημερώθηκαν για πιθανή βροχή στη συνέχεια. Οι χρόνοι σημειώνονταν διαρκώς, ενώ ορισμένοι επέλεξαν να τοποθετήσουν σλικ ελαστικά στη συνέχεια σε μία προσπάθεια να περάσουν στο Q2. Αυτό απέδωσε για τους πρώτους, κάτι που οδήγησε όλες τις ομάδες να περάσουν σε σλικ ελαστικά προκειμένου να μην υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Τελικά τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Νόρις με 1:13.106, μπροστά από τους Χάμιλτον, Αλόνσο και Φέτελ. Οι δύο Ferrari ήταν οριακά στην δεκαπεντάδα (12ος ο Λεκλέρ και 14ος ο Σάινθ), ενώ Πέρεζ και Φερστάπεν σημείωσαν τον 5ο και 6ο καλύτερο χρόνο, αντίστοιχα.

Οι πέντε που αποκλείστηκαν από το Q2 ήταν οι Λατίφι, Ζου, Μπότας, Τσουνόντα και Σουμάχερ.

Q2

Καθώς η βροχή δεν είχε κάνει την επανεμφάνισή της ακόμα, τα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα και στη δεύτερη περίοδο φορώντας ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Στις πρώτες τους προσπάθειες οι πιο γρήγοροι σημείωναν χρόνους κοντά στο 1:11, όμως λίγο αργότερα άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες. Η βροχή όμως δεν ήταν έντονη, ώστε να κριθεί απαραίτητη η χρήση ενδιάμεσων ελαστικών.

Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον κατάφεραν να βρουν το χρόνο που έψαχναν με τα σλικ ελαστικά, ανεβαίνοντας προσωρινά στην 3η και 4η θέση. Αυτός που άρχισε να ανησυχεί ήταν ο Σάινθ, ο οποίος ήταν 10ος, με τρία λεπτά να απομένουν. Ο Ισπανός της Ferrari πίεσε όμως και κατάφερε όχι μόνο να περάσει στο Q3, αλλά και να σημειώσει το δεύτερο χρόνο, πίσω από τον Φερστάπεν και μπροστά από τον Λεκλέρ.

Οπότε στην πεντάδα των οδηγών που δεν πέρασαν στο Q3 δεν βρέθηκε κάποιο φαβορί, αλλά οι Άλμπον, Γκασλί, Φέτελ, Ρικάρντο και Στρολ.

Q3

Τα σλικ ελαστικά ήταν η επιλογή και στην αρχή της τρίτης περιόδου, στην πίστα του Ιντερλάγκος, εκτός από τον Λεκλέρ που είχε ενδιάμεσα. Η ενημέρωση ήταν ότι αναμενόταν σύντομα βροχή, οπότε η πρώτη προσπάθεια ήταν κρίσιμη για όλους. Η πρώτη προσπάθεια του Μονεγάσκου δεν ολοκληρώθηκε καν, καθώς αντιλήφθηκαν το λάθος τους στη Ferrari και τον κάλεσαν στα pits για σλικ ελαστικά.

Η έξοδος του Ράσελ στην αμμοπαγίδα (πάτησε εκτός και έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του) προκάλεσε κόκκινη σημαία, με 8 λεπτά και 10 δλ. να απομένουν για το τέλος του Q3. Η διαδικασία διεκόπη λοιπόν προσωρινά, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο της Mercedes.

Εκείνη τη στιγμή τον καλύτερο χρόνο (1:11.674) είχε σημειώσει ο Μάγκνουσεν με τη Haas! Και όταν η περίοδος συνεχίστηκε, η βροχή υποχρέωσε τις ομάδες να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Κάτι που μεταφράστηκε στην πρώτη pole position για τον 30χρονο Δανό!

4374389177744839 356

gazzetta.gr

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας gipedo.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με καινούργιο αυτοκίνητο και αυξημένες υποχρεώσεις έτρεξε στην Ιταλία ο Τζιωρτζής

Με καινούργιο αυτοκίνητο και αυξημένες υποχρεώσεις έτρεξε στην Ιταλία ο Τζιωρτζής

Με καινούργιο αυτοκίνητο και αυξημένες υποχρεώσεις έτρεξε στην Ιταλία ο Τζιωρτζής

Άντεξε στην πίεση του Νόρις και επέστρεψε στις νίκες ο Φερστάπεν!

Άντεξε στην πίεση του Νόρις και επέστρεψε στις νίκες ο Φερστάπεν!

Άντεξε στην πίεση του Νόρις και επέστρεψε στις νίκες ο Φερστάπεν!

Ο φόρος τιμής της Ferrari για τον Άιρτον Σένα στην Ίμολα

Ο φόρος τιμής της Ferrari για τον Άιρτον Σένα στην Ίμολα

Ο φόρος τιμής της Ferrari για τον Άιρτον Σένα στην Ίμολα

Έτοιμος για αντεπίθεση στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Έτοιμος για αντεπίθεση στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής

Έτοιμος για αντεπίθεση στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής