Παραιτήθηκε σύσσωμο το δ.σ. του Οθέλλου
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Ο Οθέλλος ενημέρωσε πως σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο του σωματείου παραιτήθηκε στη χθεσινή (12/6) συνέλευση και ότι η νέα εκλογική γενική συνέλευση ορίστηκε για την ερχόμενη Τρίτη.
Η σχετική ανακοίνωση:
«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οθέλλου παραιτήθηκε σύσσωμο στην αποψινη Γενική Συνέλευση του Σωματείου!
Η Γενική Συνέλευση του Οθέλλου αποφασισε όπως δοθεί διορία μιας εβδομάδας για την υποβολή υποψηφιοτήτων!
Νέα Εκλογική ΓΣ ορίστηκε την Τρίτη 16.06.20 και ώρα 8.00 μμ στο οίκημα του Σωματείου!
Υποψηφιότητες μπορούν να κατατεθούν μέχρι την επόμενη Τρίτη!
