«Ανεβάζει» δύο νεαρούς η Ομόνοια Αραδίππου
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Τη σύναψη επαγγελματικού συμβολαίου με τους Ανδρέα Σιήκκη και Γαβριήλ Σακκά, οι οποίοι προέρχονται από τις ακαδημίες της, ανακοίνωσε η Ομόνοια Αραδίππου.
Η σχετική ανακοίνωση:
Ανακοινώνεται η συμφωνία και η σύναψη του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου των νεαρών ποδοσφαιριστών μας Αντρέα Σιήκκη και Γαβριήλ Σακκά, οι οποίοι προέρχονται από τις Ακαδημίες μας!
Πρόκειται για 2 πολύ ταλαντούχους ποδοσφαιριστές, οι οποίοι εντάσσονται με προοπτικές στη δύναμη της πρώτης ομάδας.
Ο Αντρέας Σιήκκης αγωνίζεται στη μεσαία γραμμή, ενώ ο Γαβριήλ Σακκάς ως τερματοφύλακας.
Ευχόμαστε και στους δύο κάθε επιτυχία στη φετινή σεζόν και γενικότερα στην επαγγελματική τους καριέρα!
