Αίτημα ΑΕΚ για να πάρει το 10% στον «τελικό» με τον ΑΠΟΕΛ

Δημοσιευτηκε:

Αίτημα ΑΕΚ για να πάρει το 10% στον «τελικό» με τον ΑΠΟΕΛ

Στη σημερινή (30/4) αστυνομική σύσκεψη για τον «τελικό» πρωταθλήματος ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ στο ΓΣΠ (11/5), πέραν από τους γαλαζοκίτρινους (οι οποίοι ζητούν να πάρουν και το βόρειο πέταλο), αίτημα κατέθεσαν και οι Λαρνακείς.

Συγκεκριμένα η ΑΕΚ ζητά να της δοθούν εισιτήρια αντίστοιχα με το 10% της χωρητικότητας του σταδίου.

Όπως και στο αίτημα των γηπεδούχων, ούτε σε αυτό των φιλοξενουμένων δόθηκε κάποια οριστική απάντηση από πλευράς Αστυνομίας.

Κατηγορίες