Αίτημα ΑΕΚ για να πάρει το 10% στον «τελικό» με τον ΑΠΟΕΛ
Δημοσιευτηκε:
Στη σημερινή (30/4) αστυνομική σύσκεψη για τον «τελικό» πρωταθλήματος ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ στο ΓΣΠ (11/5), πέραν από τους γαλαζοκίτρινους (οι οποίοι ζητούν να πάρουν και το βόρειο πέταλο), αίτημα κατέθεσαν και οι Λαρνακείς.
Συγκεκριμένα η ΑΕΚ ζητά να της δοθούν εισιτήρια αντίστοιχα με το 10% της χωρητικότητας του σταδίου.
Όπως και στο αίτημα των γηπεδούχων, ούτε σε αυτό των φιλοξενουμένων δόθηκε κάποια οριστική απάντηση από πλευράς Αστυνομίας.
