Γαρπόζης: «Είχα πολύωρο ραντεβού με τον πρόεδρο - Δεν ισχύουν τα περισσότερα που γράφονται»
Δημοσιευτηκε:
Διαβάστε όσα δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΛ Αλέξης Γαρπόζης μετά την ισοπαλία των γαλαζοκιτρίνων (2-2) στον αγώνα με τη Δόξα στην Περιστερώνα.
Αναλυτικά...
«Μίλησα με την καινούρια διοίκηση, είχα ραντεβού πολύωρο με τον πρόεδρο, ανταλλάξαμε απόψεις. Το τι γράφεται και τι ακούγεται, τα περισσότερα δεν ισχύουν να σας πω την αλήθεια. Ανταλλάξαμε απόψεις, θα περιμένουμε, η ομάδα ψάχνεται, θα σεβαστώ ότι απόφαση και να πάρει η ομάδα. Η δίκη μου θέλω είναι εκεί από εκεί και πέρα έχω συμβόλαιο με΄χρι το τέλος του Μάη θα το τιμήσω. Δουλεύω με αυτά τα παιδιά από την πρώτη μέρα που ήρθα μέχρι σήμερα. Περάσαμε μια νοοτροπία τουλάχιστον τα παιδιά να αρνούνται να χάσουν».
