Ο Κατσαβάκης ξεκίνησε δημοπρασία και τα λεφτά θα πάνε στην Ανόρθωση

Δημοσιευτηκε:

Ο Κατσαβάκης ξεκίνησε δημοπρασία και τα λεφτά θα πάνε στην Ανόρθωση

 Το δικό του λιθαράκι στην προσπάθεια για να μαζευτούν χρήματα για την Ανόρθωση βάζει ο Νίκος Κατσαβάκης, ο οποίος ήταν μέλος της ομάδας της Αμμοχώστου όταν είχε παίξει στους ομίλους του Champions League.

O Eλλαδίτης έβγαλε σε δημοπρασία, με τιμή εκκίνησης τα 200 ευρώ, τη φανέλα από τα προκριματικά της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.

«Η φανέλα είναι της σεζόν 2008-09. Προκριματικά C.L. και είναι εισφορά για την Ανόρθωση μας. Η δημοπρασία ξεκίνησε στα 200 ευρώ και λήγει στις 10/04. Σας ευχαριστώ!!».