«Υπήρχε και θα υπάρχει για πάντα η Ανόρθωση»

Δημοσιευτηκε:

«Υπήρχε και θα υπάρχει για πάντα η Ανόρθωση»

Οι δηλώσεις από τον προπονητή της Ανόρθωσης, Ιωάννη Οκκά, μετά την ισοπαλία με την ΑΕΚ.

«Ήρθαμε εδώ να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Έχω αφήσει στην άκρη το αποτέλεσμα, αυτό που μας απασχολούσε είναι να κάνουμε την προσπάθειά μας. Αρχίζω από τώρα και σκέφτομαι το επόμενο παιχνίδι. Εμείς είμαστε χαρούμενοι που στείλαμε ένα μήνυμα ότι αγωνιστικά υπήρχε και θα υπάρχει για πάντα η Ανόρθωση».

Για τα προβλήματα που υπάρχουν στην ομάδα της Αμμοχώστου: «Ο κόσμος είναι συγκινητικός αλλά νιώθω ότι μόνο ο κόσμος δεν μπορεί να σώσει την ομάδα. Ο λόγος είναι γιατί βάζουν λεφτά από το βίωμα τους και πήραν μεγάλες πρωτοβουλίες. Απλά δείχνουν τον δρόμο για να βοηθηθεί η ομάδα. Θέλω να χαρώ αυτή την εμφάνιση αλλά με προβληματίζει το ότι αποχωρούν παίκτες και παίζουν και κάποιοι που ακόμα αποχωρούν. Θα προσπαθήσουμε και αυτό θα κάνουμε όποιο και να είναι το αποτέλεσμα και με ότι έχουμε στην ομάδα».