Σα Πίντο μετά την Ομόνοια: «Έπρεπε να κερδίζαμε 2-0 στο πρώτο ημίχρονο»

Δημοσιευτηκε:

Σα Πίντο μετά την Ομόνοια: «Έπρεπε να κερδίζαμε 2-0 στο πρώτο ημίχρονο»

 Oι δηλώσεις από τον προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Ρικάρντο Σα Πίντο, μετά την ήττα από την Ομόνοια.

«Θα μπορούσαμε να κερδίζουμε 2-0 στο πρώτο ημίχρονο. Είχαμε ευκαιρίες, είναι κρίμα που δεν σκοράραμε. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν παίξαμε με την ίδια αφοσίωση και πειθαρχία. Μετά το γκολ που δεχτήκαμε ήταν δύσκολο να επιστρέψουμε στο παιχνίδι. Παραμένουμε πρώτοι, έχουμε δυο αποτελέσματα και θα προετοιμαστούμε για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς».

Για τον αγώνα με την ΑΕΚ και αν έχει προβάδισμα ο ΑΠΟΕΛ αφού κυνηγάει δυο αποτελέσματα: «Είναι ένας τελικός, ξεκινάμε με ένα πλεονέκτημα γιατί η ισοπαλία είναι υπέρ μας. Δεν θα παίξουμε για την ισοπαλία, θα παίξουμε για να κερδίσουμε. Θα είναι ένα μεγάλο παιχνίδι. Είμαστε η καλύτερη επίθεση, η καλύτερη άμυνα. Θα έχουμε τους οπαδούς μας στο πλευρό μας. Αξίζουμε αυτό το πρωτάθλημα και θα το πάρουμε».