Στο 1/4 του στόχου, έφτασαν τις 250.000
Δημοσιευτηκε:
Το πρωί της Παρασκευής (26/4) η πορεία της εκστρατείας των οργανωμένων οπαδών της Ανόρθωσης για να σωθεί το «Αντώνης Παπαδόπουλος» είχε ξεπεράσει το 1/5 του στόχου και μέχρι το απόγευμα της ίδιας μέρας ξεπεράστηκε και το 1/4.
Η σούμα των χρημάτων που μαζεύτηκαν είναι στις 252.000 ευρώ και ναι μεν ο στόχος του εκατομμυρίου παραμένει μακρινός και φαντάζει δύσκολος όμως αναμφίβολα είναι ιδιαιτέρως συγκινητική η ανταπόκριση των φίλων της «Κυρίας» καθώς το μεγαλύτερο μέρος του ποσού προέρχεται από τον απλό κόσμο της ομάδας.
Είναι ενδεικτικό πως έγιναν συνολικά περισσότερες από 1.600 ξεχωριστές εισφορές!
