Τίτλοι τέλους στη συνεργασία της Δόξας με τον Πετράκη
Δημοσιευτηκε:
Το παιχνίδι με την Καρμιώτισσα ήταν το τελευταίο του Γιώργου Πετράκη στον πάγκο της Δόξας.
Οι δρόμοι των δύο πλευρών χωρίζουν μετά από περίπου έξι μήνες. Eίχε αναλάβει τέλος Οκτωβρίου και με την προσφυγική ομάδα να είναι στους μηδέν βαθμούς.
Παρά την υπερπροσπάθεια, η Δόξα οδεύει στη Β΄ Κατηγορία. Μαζί της πανηγύρισε εφτά νίκες εκ των οποίων κάποιες πολύ μεγάλες (επί Άρη, Πάφου, Ανόρθωσης) ενώ 16 φορές ηττήθηκε. Είχε επίσης και τέσσερις ισοπαλίες.
