Στο ΓΣΠ το ντέρμπιτης Β΄ Κατηγορίας

Δημοσιευτηκε:

Στο ΓΣΠ το ντέρμπιτης Β΄ Κατηγορίας

Ομόνοια 29ης Μαΐου και Ομόνοια Αραδίππου εξασφάλισαν την άνοδό τους στην Α΄ Κατηγορία και το Σάββατο (16:30) θα κοντραριστούν με έπαθλο το πρωτάθλημα της Β΄ Κατηγορίας. Ένα παιχνίδι που δεν θα γίνει όμως στο Στάδιο Δημήτρη Χάματσου, το οποίο χρησιμοποιούν ως έδρα οι πράσινοι, αλλά στο ΓΣΠ. Το αίτημα των γηπεδούχων έγινε αποδεκτό και έτσι η σημαντική αυτή αναμέτρηση θα διεξαχθεί σε ένα γήπεδα υψηλών προδιαγραφών.