Sold out ήδη το πέταλο για Άρη!
Δημοσιευτηκε:
Έχουν ήδη εξαντληθεί τα εισιτήρια για το νότιο πέταλο του ΓΣΠ ενόψει του αγώνα του ΑΠΟΕΛ με τον Άρη.
Η σχετική ενημέρωση του ΑΠΟΕΛ:
Ενημερώνουμε ότι τα εισιτήρια του Νοτίου Πετάλου, για τον αγώνα ΑΠΟΕΛ-Άρης (21/04-19:30) έχουν εξαντληθεί. #APOELFC #monoAPOEL pic.twitter.com/mcElgxMLVj
— APOEL FC (@apoelfcofficial) April 15, 2024
