«Έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλά πράγματα»
Δημοσιευτηκε:
Οι δηλώσεις από τον προπονητή της Ανόρθωσης, Γιάννη Οκκά, μετά την ήττα από την Ομόνοια.
«Στο πρώτο μέρος προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τα ατού της Ομόνοιας. Το κάναμε σε μεγάλο βαθμό. Στο β΄ μέρος αρχίσαμε να βγάζουμε κούραση. Δεν είχαμε λύσεις. Ειδικά και μετά το πρώτο γκολ.
Προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε με κάποιες αλλαγές. Είναι δύσκολη στιγμή. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλά πράγματα. Είπαμε πως θα προσπαθήσουμε. Συγχαρητήρια στην Ομόνοια για τη νίκη της. Έχουμε άλλα τρία παιχνίδια για να κλείσουμε την χρονιά με τον καλύτερο τρόπο».
