«Δεμένο» ολόκληρο το κέντρο του
Δημοσιευτηκε:
Xαρμόσυνα νέα προέκυψαν σήμερα (29/07) για τους φίλους του Άρη, με τους Στιβ Γιαγκό και Τζούλιους Σόκε, δύο από τους πιο βασικούς και πολύτιμους ποδοσφαιριστές της ομάδας, να υπογράφουν νέα συμβόλαια μέχρι το 2026.
Και χάρη στην επέκταση της συνεργασίας με τον Σλοβάκο χαφ, πλέον ολόκληρη η μεσαία γραμμή των πρωταθλητών είναι... δεμένη και για την επόμενη σεζόν (2024/25).
Πέραν του Σόκε, συμβόλαιο μέχρι το 2026 έχουν επίσης οι Στρούσκι (αυτή είναι η τελευταία του χρονιά στον Κατάλογο Β') και ο νεοαποκτηθείς Νίκολιτς.
Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους μέσους «πρώτης γραμμής» του Άρη, τόσο ο Μπράουν όσο και ο Σπόλιαριτς έχουν συμβόλαιο μέχρι το 2025.
