Πρόεδρος Βοϊβοντίνα: «Δείξαμε ότι έχουμε ομάδα για μεγάλα πράγματα»
Δημοσιευτηκε:
H Βοϊβοντίνα δημοσίευσε στα κοινωνικά της δίκτυα δήλωση του Προέδρου της, Ντράγκολιουπ Ζμπίλιτς.
Ο Σέρβος μίλησε για την ομάδα του μετά την αναμέτρηση με τον ΑΠΟΕΛ.
Αναλυτικά:
«Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου! Στην Κύπρο δείξαμε ότι έχουμε ομάδα για μεγάλα πράγματα. Είχαμε απόλυτη ενότητα εντός και εκτός γηπέδου! Με πολλή αισιοδοξία μπαίνουμε σε νέες προκλήσεις».
