Πρόεδρος Βοϊβοντίνα: «Δείξαμε ότι έχουμε ομάδα για μεγάλα πράγματα»

Δημοσιευτηκε:

Πρόεδρος Βοϊβοντίνα: «Δείξαμε ότι έχουμε ομάδα για μεγάλα πράγματα»

 H Βοϊβοντίνα δημοσίευσε στα κοινωνικά της δίκτυα δήλωση του Προέδρου της, Ντράγκολιουπ Ζμπίλιτς.

Ο Σέρβος μίλησε για την ομάδα του μετά την αναμέτρηση με τον ΑΠΟΕΛ.

Αναλυτικά:

«Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου! Στην Κύπρο δείξαμε ότι έχουμε ομάδα για μεγάλα πράγματα. Είχαμε απόλυτη ενότητα εντός και εκτός γηπέδου! Με πολλή αισιοδοξία μπαίνουμε σε νέες προκλήσεις».