Έχασε κι άλλον (σημαντικό) παίχτη η Βοϊβοντίνα λίγο πριν τον ΑΠΟΕΛ

Δημοσιευτηκε:

Έχασε κι άλλον (σημαντικό) παίχτη η Βοϊβοντίνα λίγο πριν τον ΑΠΟΕΛ

Με τον πρώτο αγώνα της με τον ΑΠΟΕΛ να βρίσκεται... προ των πυλών (Πέμπτη 27/7 στο ΓΣΠ) η Βοϊβοντίνα συνεχίζει να παραχωρεί ποδοσφαιριστές της.

Αυτή τη φορά παρελθόν από την προσεχή αντίπαλο των γαλαζοκιτρίνων αποτέλεσε ο Ούρος Κάμπιτς.

Ο 19χρονος Σέρβος εξτρέμ, ο οποίος πέρσι κατέγραψε 21 εμφανίσεις κι η αξία του εκτιμάται στο 1,2 εκατ. ευρώ, πουλήθηκε από τη Βοϊβοντίνα στον Ερυθρό Αστέρα, με τον οποίον υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο.

Είναι ο τέταρτος παίχτης της ομάδας με αξία μεγαλύτερη του εκατομμυρίου που αποχωρεί τις τελευταίες βδομάδες, μετά τους Μίρκο Τόπιτς, Νεμάνια Νίκολιτς και τον Βέλικο Σίμιτς που ήρθε Κύπρο για την Ομόνοια.