Συνεχίζεται η προπώληση για τους Ομονοιάτες - Εισιτήρια μόνο στη Βόρεια
Δημοσιευτηκε:
Ενημέρωση από την Ομόνοια για τα εισιτήρια του Σούπερ Καπ κόντρα στον Άρη.
Όπως ανακοίνωσαν οι πράσινοι τα εισιτήρια στην Ανατολική κερκίδα έχουν εξαντληθεί, έτσι υπάρχουν διαθέσιμα μόνο στη Βόρεια κερκίδα.
Αναλυτικά:
«🟢 Συνεχίζεται με ελεύθερη προπώληση η διάθεση των εισιτηρίων για τον αγώνα του Super Cup με αντίπαλο τον Άρη, ο οποίος θα διεξαχθεί απόψε στο στάδιο ΓΣΠ και θα ξεκινήσει στις 20:30.
🟢 Τα εισιτήρια στην Ανατολική κερκίδα έχουν εξαντληθεί, έτσι υπάρχουν διαθέσιμα μόνο στη Βόρεια κερκίδα.
🟢 Tα καταστήματα της Green Boutique σε Νήσου και Παπανικολή θα κλείσουν στις 16:00, ενώ το κατάστημα στη Λεμεσό θα κλείσει στις 14:00. https://shorturl.at/cglQT»
