«Κάποιοι το ονειρεύονται, κάποιοι εύχονται να το ζήσουν» - Η διοίκηση του ΑΠΟΕΛ αποθεώνει τον κόσμο
Δημοσιευτηκε:
Αποθεώνει τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ η διοίκηση, με μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την παρουσία τους στο φιλικό με τη Δόξα το περασμένο Σάββατο στην Περιστερώνα.
«Κάποιοι το ονειρεύονται, κάποιοι εύχονται να το ζήσουν. Εμείς το ζούμε. Σε κάθε παιχνίδι. Ακόμα και σε φιλικό προετοιμασίας«», σημειώνεται στο μήνυμα.
