Βαριά ήττα για τον Άρη στο... πιο δυνατό τεστ
Δημοσιευτηκε:
Δεύτερη συναπτή ήττα (4-0) στο δεύτερο φιλικό του Άρη επί αυστριακού εδάφους και τέταρτο συνολικά στην προετοιμασία του(είχε δύο νίκες στην Λετονία).
Απέναντι στη Ντιναμό Κιέβου η Ελαφρά Ταξιαρχία κλήθηκε να βάλει το καλό της κοστούμι, ωστόσο οι Ουκρανοί είχαν το πάνω χέρι, εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη της ομάδας της Λεμεσού και έτσι ήρθε η βαριά ήττα.
Ο Σίντορτσουκ στο 42′ έκλεψε από τον Μπράουν με φάουλ που δεν σφυρίχτηκε και με πλασέ άνοιξε το σκορ. Στο δεύτερο μέρος οι Ουκρανοί διπλασίασαν τα τέρματα τους μετά από λάθος του Μπαντζί με τον Μπενίτο να γράφει το 2-0.
Η ομάδα της Λεμεσού είχε ευκαιρίες για να μειώσει, δεν κατάφερε ωστόσο να βρεί δίχτυα, ενώ είχε και δοκάρι με τον Μπράουν στο 62'.
Η Ντιναμό Κιέβου σκόραρε ακόμη δύο τέρματα στα τελευταία έπτά του παιχνιδιού (87', 90') με τον Βολόσιν να διαμορφώνει το τελικό 4-0.
Άρης (Σπιλέφσκι): Μπαντζί (80′ Χρυσοστόμου), Σανέ, Μεντιούπ, Γιαντάλ, Καζού (65′ Βασίλιεφ), Ζόκε (65′ Νίκολιτς), Σπόλιαριτς, Δημητρίου, Μοντνόρ, Στεπίνσκι (64′ Κορομά).
