«Στη Σωτήρα στάλθηκε το πρώτο κι εκκωφαντικό μήνυμα!»

Δημοσιευτηκε:

«Στη Σωτήρα στάλθηκε το πρώτο κι εκκωφαντικό μήνυμα!»

Με ανάρτηση της η Ανόρθωση, αναφέρεται στο μήνυμα που έστειλε ο κόσμος της ομάδας που έδωσε βροντερό παρών στην χθεσινή ανοικτή προπόνηση.

Η σχετική ανάρτηση:

«Στη Σωτήρα στάλθηκε το πρώτο κι εκκωφαντικό μήνυμα! Σας ευχαριστούμε για την παρουσία σας. Συνεχίζουμε με την ίδια δυναμική με τις κάρτες διαρκείας 2023-24».