ΑΠΟΕΛ: Προβληματισμός για τα άκρα...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Δημοσιευτηκε:

ΑΠΟΕΛ: Προβληματισμός για τα άκρα...

Ο ΑΠΟΕΛ επέστρεψε στη βάση του και η προετοιμασία θα περάσει στο τελικό της στάδιο με τις προπονήσεις στον Αρχάγγελο και το φιλικό με τον Βόλο στις 20 Ιουλίου. Αν και ακόμα είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, ο κόσμος της ομάδας αυτή τη στιγμή παρουσιάζεται αρκετά προβληματισμένος από τους ακραίους επιθετικούς. Ο Γουίλσον με τον Φετφατζίδη, στα φιλικά της Βουλγαρίας, δεν έδειξαν κάτι το ιδιαίτερο. Πιο έντονος είναι ο προβληματισμός για την αριστερή πλευρά. Ο 19χρονος Βιτάλ φάνηκε ότι έχει ταλέντο και θα βοηθήσει, όχι όμως άμεσα. Ο Γουίλσον δεν έδειξε ότι είναι ο γρήγορος winger που θα αναστατώσει τις αντίπαλες άμυνες. Εκτός βέβαια κι αν στις επόμενες δυο εβδομάδες, μέχρι το παιχνίδι με τη Βοϊβοντίνα, κάτι αλλάξει. Το άσχημο είναι ότι ο Μάρκινιος δεν είναι ακόμα έτοιμος για αγωνιστική δράση.

Θα κάνει μεταγραφές;

Το ερώτημα που παραμένει ανοικτό και αναπάντητο αυτή τη στιγμή είναι αν ο ΑΠΟΕΛ θα προχωρήσει σε άλλες δυο μεταγραφές για να καλύψει τα κενά του. Σίγουρα η σεζόν δεν μπορεί να βγει με Κρέσπο, Ντβάλι και Καραμανώλη, ούτε με Τσεμπάκ, Βιτάλ στα αριστερά της άμυνας. Εκτός βέβαια κι αν το ταμείο είναι τόσο μείον που δεν θα γίνουν άλλες μεταγραφές και ο Σα Πίντο θα προσπαθήσει να καλύψει όλα τα κενά κάνοντας εσωτερικές μετακινήσεις...

Και τα θετικά...

Πιο πάνω σημειώσαμε τα κενά που παρουσιάστηκαν στα πρώτα φιλικά. Είχαμε όμως και αρκετά θετικά, όπως είναι η παρουσία νεαρών παικτών, όπως ο 20χρονος Φαουάζ, ο οποίος θύμισε Βινίσιους στη μεσαία γραμμή. Στα θετικά περνά επίσης και η επιστροφή στην αγωνιστική δράση του Βιγιαφάνες. Ο Αργεντίνος που πέρασε από χειρουργείο είναι εντελώς καλά και το μόνο που χρειάζεται τώρα είναι αγωνιστικά λεπτά.