Δέχθηκε και κόκκινη κάρτα ο Άρης

Δημοσιευτηκε:

Δέχθηκε και κόκκινη κάρτα ο Άρης

Με δέκα παίκτες έμεινε ο Άρης στο 82’ της αναμέτρησης με τη Νέφτσι στο Μπακού.

Ο Μπράουν δέχθηκε δεύτερη κίτρινη κάρτα (σ.σ. στο 40’ ήταν η πρώτη) και πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια δεχόμενος την κόκκινη.

Έτσι, η προσπάθεια της ομάδας της Λεμεσού έγινε δυσκολότερη, καθώς έχανε 3-0, σκορ που ανέτρεπε τη νίκη του Άρη με 2-0 στην Κύπρο.

Κατηγορίες