Δεξιώθηκε τους Δανούς της Μίντιλαντ η ΑΕΚ
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:

Ενημέρωση από την ΑΕΚ η οποία δεξιώθηκε τους Δανούς πριν τον αγώνα με την Μίντιλαντ.
Οι Λαρνακείς ανταπέδωσαν τη φιλοξενία που είχαν στη Δανία τη περασμένη εβδομάδα.
Αναλυτικά:
«Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το καθιερωμένο γεύμα που παρέθεσε η διοίκηση της ομάδας μας στην αντίστοιχη της FC Midtjylland, στoν αξιωματούχο της UEFA και στον Δήμαρχο Λάρνακας, πριν από τον αγώνα των δύο ομάδων για τον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League.
Το γεύμα έγινε σε εξαιρετικό κλίμα στην ταβέρνα "Στου Ρουσιά", την οποία και ευχαριστούμε και πάλι για την φιλοξενία και εξυπηρέτηση».
