Mε δύο κεφαλιές (μια από νέο και μια από παλιό) ποδαρικό με το δεξί η Ομόνοια

Δημοσιευτηκε:

Mε δύο κεφαλιές (μια από νέο και μια από παλιό) ποδαρικό με το δεξί η Ομόνοια

Nικηφόρο ήταν το πρώτο φιλικό της Ομόνοιας στην Πολωνία, κερδίζοντας με 2-1 τον ΠΑΣ Γιάννινα.

Το ένα τέρμα των πρασίνων, με το οποίο άνοιξε το σκορ, επιτεύχθηκε νωρίς ενώ το δεύτερο που ήταν το νικητήριο ήρθε λίγο πριν από τη λήξη.

Στο 10' μετά από εκτέλεση του Μπρούνο, ένας άλλος νεοφερμένος ο Μίλετις με κεφαλιά έκανε το 1-0, ενώ στο 89' με κεφαλιά ο Κακουλής μετά από μπαλιά του Ασημένου έγραψε το τελικό 2-1.

Ο ΠΑΣ είχε ισοφαρίσει προσωρινά στο 15' με τον Λόλη.

Η σύνθεση των πρασίνων: Φαμπιάνο (46′ Ουζόχο), Μάθιους (59′ Ψάλτης), Μίλετιτς, Λάνγκ (59′ Λανγκ), Λέτσγιακς, Μπασιρού (46′ Μιξ), Χαραλάμπους, Σάββα, Μπρούνο (46′ Χρίστου), Παπουλής (46 Ζευκής), Μάταβς (46′ Κακουλλής)

ΠΑΣ Γιάννινα: Ζερόμ (60’ Αθανασίου), Παντελάκης, Ζήσης (60’ Παμλίδης), Μέντες, Λόλης (60’ Τσάβος), Ίκερ, Εραμούσπε, Κιάκος, Σάρλες, Λιάσος, Σταματελόπουλος.