Οι ευχαριστίες του Μάνου Γκαρθία και η αγάπη προς τους Κύπριους
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Μανού Γκαρθία, αποχαιρέτησε τον Άρη και ευχαρίστησε τους πάντες στην Κύπρο, με τη Λεμεσιανή ομάδα να απαντά.
Αναλυτικά το μήνυμα του Ισπανού μεσοεπιθετικού:
«Ο χρόνος μας στον Άρη τελείωσε!
Ήταν μία υπέροχη σεζόν.
Καταπληκτική απόδοση και καλοί άνθρωποι γύρω μου.
Λατρεύω τα παιδιά της Κύπρου!
Απόλαυσα τον χρόνο που ήμασταν μαζί.
Κρατάω καλές αναμνήσεις και ΦΙΛΟΥΣ!
Ευχαριστώ! Πάμε Άρη!».
Ο Άρης από την άλλη, έκανε retweet το μήνυμα του Γκαρσία, γράφοντας το εξής σχόλιο:
«Ήταν πράγματι μία υπέροχη σεζόν μαζί με σένα. Ευχαριστούμε Μανού».
💔 @ManuGarcia19
— Aris Limassol FC (@ArisLimassol) July 22, 2022
It’s been a great season with you, indeed.#GraciasManu https://t.co/iNlvBMPbjA
