Έκανε πίσω τελικά ο Μάριος Παναγή

ΓΗΠΕΔΟ

Δημοσιευτηκε:

Έκανε πίσω τελικά ο Μάριος Παναγή

Δύο έμειναν οι υποψηφιότητες για την προεδρία του συνδέσμου διαιτητών, καθώς έκανε πίσω ο Μάριος Παναγή.


Όπως είπε ο νυν πρόεδρος, Γιώργος Πάπουτσος, - σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στον Super Sport FM -, ενημερώθηκε από τη γραμματεία ότι ο πρώην διαιτητής έχει αποσύρει την υποψηφιότητά του.


Έτσι, πλέον οι υποψήφιοι για τις εκλογές παραμένουν οι Γιώργος Πάπουτσος και Νίκος Εγγλέζου.

Κατηγορίες