Έκανε πίσω τελικά ο Μάριος Παναγή
ΓΗΠΕΔΟ
Δημοσιευτηκε:
Δύο έμειναν οι υποψηφιότητες για την προεδρία του συνδέσμου διαιτητών, καθώς έκανε πίσω ο Μάριος Παναγή.
Όπως είπε ο νυν πρόεδρος, Γιώργος Πάπουτσος, - σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις στον Super Sport FM -, ενημερώθηκε από τη γραμματεία ότι ο πρώην διαιτητής έχει αποσύρει την υποψηφιότητά του.
Έτσι, πλέον οι υποψήφιοι για τις εκλογές παραμένουν οι Γιώργος Πάπουτσος και Νίκος Εγγλέζου.
